+1 oy
1,160 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Daha çok erken ama böyle düşündüğümde doğumda öğrenmek daha güzel olmaz mı? Odayı ortak renkle yapmak düzenlemek kiyafetlerde ortak renk olsa illa hepsi mavi pembe olucak değil ya. 2tanede isim bul doğumda öğren🙃

9ay nasıl sabredicem bilmiyorum ama cinsiyet partisinden bu hoş geldi bana

22 Cevaplar

0 oy
(2,658 puan) tarafından

Cinsiyet olayı bana göre çok büyütülüyor. Kız olsa ne erkek olsa ne yani ben de hamileyim. 11.haftada erkek dedi, 16.haftada kız dedi. Cevremdekiler çok acayip tepkiler verdi yani. İlk çocuğum kız. Ama kız olmuş erkek olmus hiç tepki vermedim

-Reklam-
0 oy
(3,494 puan) tarafından

Ben kuracağım hayalleri ona göre şekillendirmek isterim ya. O yüzden cinsiyeti öğrenmek isterim. Bir kızım bir oğlum var 16 haftalık hamileyim ama yinede kafamda canlandırabilmek için cinsiyeti öğrenmek istiyorum. 9 ay sabretmek çok zor🤣 zaten ultrason görüntüsüne bakınca doktor söylemese bile görüyorum ben cinsiyeti 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 153 göst.
+4 oy
7 cevap 394 göst.
+1 oy
2 cevap 200 göst.
0 oy
1 cevap 94 göst.
23 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Eda123. (7 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...