Arkadaşlar selam 13 aylık bebeğim doğduğundan beri bacağında madeni para kadar leke vardı. Bugün öğrendik leke değilmiş. Mastositoz denilen bir cilt hastalığıymış bir hekim hemen biyopsi yapılmalı dedi diğer hekim bir krem verdi gözlemleyeceğiz dedi. Başına gelen bilgisi olan var mı. Hangi hekimi dinlemeliyim bilemiyorum
Döküntü nasıl canım ya benim bebeğimde 3 yaşında sürekli ağız çevresinde döküntü oluyor doktorlar birşey demiyor internetten baktım bu nasıl döküntüler bizimde kan sonuçlarında biraz sıkıntılar çıktı acaba böyle bir rahatsizlik ile ilgili olabilirmi resim atabilirmisin döküntü şeklini
bende resmini koydum çok sık döküntü çıkıyor beyaz tenli acaba ondanmi oluyor diyordum da bir rahatsızlık olabilicegini şimdi öğrendim böyle birşey mi
Anladım canım çok geçmiş olsun bizimki daha farklı birsey galiba küçüklügunden beri benek benek bir döküntü oluyor yüz cevresinde her kontrolde soruyorum birşey demiyor doktor o yüzden sorayım dedim
yakında yine bir kontrole gideceğiz tekrar soracağım doktora bizimde aslında bunun dışında ,
bilurbun sarilik değerlerimiz yüksek çıkıyor neyse benim bir rahatsizligim var genetik kan hastalığım ondan süphelendiler onun için doktora gideceğiz ultroson film kan tahlili vs verdik bu sefer hematoloji doktoru bakacak bakalım ama o kan hastalıgi ile döküntülerin ilgisi yok da sen post açınca acaba başka birşey mi diye bir sorayım dedim sağol resim attığın için, inşallah önemli birşey değildir senin bebegininde bu döküntü bizimkindede inşallah önemli birşey çıkmaz ,gecmis olsun sizede
Geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda, en rahat yol ile bu süreci atlatırsınız. Bir kaç farklı doktora daha danışın demekten başka bir şey diyemem. Postunuz yukarı çıksın.
Teşekkür ediyorum ♥️
Benimde bebeğim 7 aylık görseldeki gibi göğsünün üstünde bir yara var ve kaşınıyor sizin tedaviniz nasıl ilerledi acaba
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın