+6 oy
754 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından

image

image


İlk oğlumda isim eşimin zoru ile benim rızam dışı oldu. Kayinpederimin adıydı hiç içimize sinmedi benim ve ailemin burada nene,dede,ebe,ölenin adını koymak adeti çok yaygın bizim doğuda da çok nadir rastlanır kabul etmeyiz doğrusu kabul etmedim ve bir çok istek ve hayalim ilk çocuğuma yapmadım yapmak istemedim 1.5 seneden sonra ismini kabullendim 3 yasina girecek Allah can sağlığı versin.  Ama ikinci çocuğum olursa şayet hak benimdir dedim. Zor oldu kabullendirmek ama çok şükür oldu kızlar doğumdan sonra ilk giyeceği kıyafeti hazır Allahim isteyen dileyen herkese nasip eylesin kimsenin kucagi boş kalmasın. 🥹🩵

9 Cevaplar

+4 oy
(301 puan) tarafından

Ayy yarabbim cok guzel çok tatlı 🥹🥹güle güle giydirin inşallah Rabbım içini de dolu görmeyi nasip etsin 😍😍


Hangi sayfadan yaptırdınız acaba bende hamileyim böyle nakışlı birseyler düşünüyorum  ismini söylermisiniz sayfanın 

(1,796 puan) tarafından

Özelden yazayım size olur mu? Reklama girmiş gibi olmasın 😊

Teşekkür ederim Allah razı olsun🩵🌸

(301 puan) tarafından
+1

Tabi ki bekliyorum 🐤💕

-Reklam-
+3 oy
tarafından

Çok güzel olmuş canım ismi de çok güzel adıyla büyüsün inşallah. Evet ya büyüklerin yada ölmüşlerinin isimlerini çok takıyorlar . Benim oğlumun da ilk ismi rahmetli kayınbabamın ismi ikinci ismi benim istediğim . Rabbim sağlıkla doğup büyüdüğü günleri görmeyi nasip etsin inşallah ❤️ 🥰 🧿

(1,796 puan) tarafından

Teşekkür ederiz teyzesi❤️

Maalesef öyle sorun var bati taraflarında, sizinde durumunuz benim gibi çok şükür ikinci çocukta hak tanındı 😂

tarafından

Ben doğudayım her yerde var bence bu sorun 😅Rica ederim bu arada 🙂 ❤️ 

(1,796 puan) tarafından

Ya bizde hiç yok gerçekten bazı dogu kültüründe de var

+2 oy
(7,058 puan) tarafından

Yaaa canım çok tatlı inşallah sağlikla kucağina alirsin🥰

(1,796 puan) tarafından

Amin inşallah canım çok sağol 🌸

+2 oy
(1,135 puan) tarafından

Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kıyafetleri sağlıkla giysin inşaallah 

(1,796 puan) tarafından

Amin inşallah çok teşekkür ederim 🌸

+2 oy
(20,184 puan) tarafından

İsmince yaşasın nice güzel günler görsün sağlıkla gelsin

(1,796 puan) tarafından
+1

Amin amin teşekkür ederiz teyzesi🌸

+2 oy
(7,985 puan) tarafından

Çok güzelmiş güle güle kullanın canm 

(1,796 puan) tarafından

Teşekkür ederiz canım 🌸

+1 oy
(34,373 puan) tarafından

Amiinn ayy çok sevindim ikna olmuş sonunda yaa 🥰

(1,796 puan) tarafından
+1

Ay evet çok şükür canım çok teşekkür ederim🌸

0 oy
(9,714 puan) tarafından

Bende eşime dedim ne istiyorsan koyarız.. 

8 ay boyunca bekledik yok omu olsun yok bu mu olsun..

En sonunda eltim.ben kayinvalidem otururken ben atlas ismini beğeniyorum dedim onlarda çok begendi ..

Kocama dedim 8 ay bitti ismi atlas olsun dedikodu kabullendi 😁

(1,796 puan) tarafından

İyi bari kabullenmiş benimkisi hala kıvranıyor kabul etmemeye ama artık kusura bakmasın 

0 oy
(2,940 puan) tarafından

Maşallah sağlıklı günlerde giysin inşallah canım çok tatlı bende iki çocuğuma da bunlardan yaptırdım hatıra olarak saklamak istiyorum 

Benimde ilk çocuğumun adı dede ismi aynı senin yaşadığını yaşadım sormadılar bile bana eşim daha bebek olmadan erkek olursa babamın adı dedi kız olursa annesinin adını koymayacaktık sen istediğini koy dedi babasına düşkün olduğu için ses etmedim o an ki cahilliğimle ikinciye kendi istediğimi koydum :) 

Senin ilk çocuğunun adı ne canım merak ettim geçen de istemediğim bi isim oldu alışamadım yazmıştın merak ettim :₺

(1,796 puan) tarafından

Ayni şeyleri yaşamışız canım benimde hikayem seninle aynı erkek olursa kocam kiz olursa sen koy diyor peki ya benim hiç kızım olmazsa hep içimde mi kalacak isim. 

İsimi  Adem, kotu bir isim değil ama kayinbaba isimi olması bile yetiyor sevmemeye

İlgili sorular

+5 oy
33 cevap 1,574 göst.
0 oy
3 cevap 561 göst.
4 Mayıs 2019 Alışveriş-Hediye kategorisinde Rüzgar'ın Annesi❣ (717 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 466 göst.
7 Ocak 2026 İnternet & Teknoloji kategorisinde _Mimoza_ (3,233 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,017 göst.
8 Ekim 2022 Moda kategorisinde Oglumveben (3,526 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,957 cevap

367,259 kullanıcı

...