+4 oy
1,165 göst.
Diğer kategorisinde (166 puan) tarafından

Sorum yukarda  kızlar 

24 Cevaplar

+3 oy
(10,357 puan) tarafından

Hayır. 2026 Eylülde başlayacaklar. 

-Reklam-
+3 oy
(381 puan) tarafından

Hayır benim oğlumda 2020 doğumlu eylülde baslamayacak

+3 oy
(17,485 puan) tarafından

Hayır 2026 da başlayacak 

+2 oy
(16,097 puan) tarafından

Hayır canım anaokulu. 2026 eylülde 1.sınıf. Kız 5 yasında olacaklar eylülde 

+2 oy
(19,321 puan) tarafından

2019 doğumlular başliyor bu sene. 

+2 oy
(6,717 puan) tarafından

Ya benim kızda 2020 ama Kasım ne zaman başlayacak b nde bilmiyorum 

(2,297 puan) tarafından

Seninki kasımsa isteğe bağlı olur 2020 Eylül itibari ile isteğe bağlı olur . Biz mesela temmuz doğumluyum 2026 Eylülde okula başlayacak 

(6,717 puan) tarafından

Bizimki Kasım 2020 canım inşallah öyle olur 

(381 puan) tarafından

Bızımde Aralık 2020 1 yıl ertelemek istiyorum bende 

(171 puan) tarafından

Bnmde Aralık 2020 acaba ne zaman 

+2 oy
(142 puan) tarafından

Ezilir cnm ya bence bu sene anaokuluna gider benim oğlan 2019 Mart doğumlu yeni 6 yaşına girdi Eylül ayında başlıcak 1 nci sınıfa 1 sene kreş 2 sene anaokulna gönderdim 

+1 oy
(187,436 puan) tarafından

bizim okulda 3 yilimiz ☺️ ama ilk okula 2026 eylulde staart

+1 oy
(9,473 puan) tarafından

Hayır bu Eylül de anasınıfı anaokulu gidecekler benim kızım da Şubat 2020 li 

+1 oy
(6,866 puan) tarafından

Bizimki temmuz 2020 doğumlu. Bu eylülde anasınıfı bi sonraki sene 1.sınıf olacak.

+1 oy
(13,710 puan) tarafından

Anaokuluna başlayacaklar 1. Sınıf 2026 da 

+1 oy
(5,271 puan) tarafından

Erken değil mi canım benim kızım var 2020 lianasinifi olacak 

+1 oy
(27,112 puan) tarafından

Hayır sonraki sene başlayacak 

+1 oy
(5,682 puan) tarafından

Benim oğlum 2019 doğumlu geçen Eylül de çıktı 1.sınıf ama biz küçük olduğu için göndermedik. Eylül de kaç aylık olacağına bağlı çıkıp çıkmaması 66 aylık filan olursa çıkıyor sanırım ama isteğe bağlı oluyor veli isteği ile 1.sınıfa gidebiliyor. 

+1 oy
(4,746 puan) tarafından

2020 ocak-subat dogumluysa aile isteğine bağlı kayıt hakkı olabilir ama ben olsam kaydettirmem

+1 oy
(3,168 puan) tarafından

Bu sene 2019lu çocuklar başlayacak kızımda başlayacak 1. Sınıfa :)

(1,455 puan) tarafından

Canım küçük değilmi sence 6 yaş 

(3,168 puan) tarafından

Değil abiside ablası da 6 yaşında başladı 

+1 oy
(8,158 puan) tarafından

Bu sene 2019lu gidecek cnm 

+1 oy
(13 puan) tarafından

2020 ler bu sene anasınıfına başlıyacak

+1 oy
(15,589 puan) tarafından

2019 lar başlıyacak benimde oğlum 2019

Gecen sene 2018 kızım başladı yani geçen sene dediysem 2024 başladı diye yazdım daha devam ediyo 1.sinif

(1,455 puan) tarafından

Küçük değilmi 6 yaş 1.sinif için ,zorluğu oluyor mu dersleri vs kavrama konusunda

(15,589 puan) tarafından

Yooo hiç zorlanmadan şükür en çabukta okumaya kızım geçti çocuktan çocuğa değişir bu durum tabi 

+1 oy
(14,399 puan) tarafından

Anasınıfı yaşi yahu 

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 650 göst.
0 oy
5 cevap 428 göst.
29 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Yigidinannesi (596 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 293 göst.
0 oy
7 cevap 620 göst.
10 Eylül 2018 Aile & Aşk kategorisinde Seval (7 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,864 cevap

367,196 kullanıcı

...