+3 oy
195 göst.
Cinsel Yaşam kategorisinde (197 puan) tarafından

En son=20mart adet olmuştum üç gün sürdü.kizkenden beri düzensizlik var ama bu kadar hiç olmadı.kizim bir yaşına girmek üzere.emzirme vs.yok.bir ay omce doktora gittim rahim falan baktı hicbisey demedi.kan testi yaptı hamilelik görünmüyor dedi.adet söktürücü yazmıştı ama reçeteyi kaybettim.geri de yazdirmadim ha bugün ha yarın olurum diye hala da olmadım.bir türlü gelmiyor .balon gibi sis heryerim ne yapabilirim.yarin gidip adet söktürücü mu alsam eczaneden.ilac bitince regl goruyormusuz onda da .kafadan bir 15gun daha var yani

2 Cevaplar

+2 oy
(6,051 puan) tarafından

İlacı bilmiyorum ama emzirme olmamasına rağmen 3 aydır olmuyorsanız mutlaka bir sebebi vardır. Bence başka bir doktora gitmelisiniz. 

-Reklam-
+1 oy
(1,308 puan) tarafından

Bende 10 aydır olmuyorum 10 aylık bebegim var

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 179 göst.
3 Haziran 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Kadinca_3861866 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 201 göst.
0 oy
3 cevap 128 göst.
+1 oy
3 cevap 193 göst.
16 Nisan 2025 Diğer kategorisinde 1111 (596 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,227 soru

24,666,566 cevap

367,015 kullanıcı

...