0 oy
417 göst.
Diğer kategorisinde (2,805 puan) tarafından

Merhaba kızlar 8 aylık hamileyim gel gelelim ki isim konusu daha karar vermedik eşim ilk annesinin ismini koymak istedi bende istemedim o yüzden hiç konu açılmadı şuan istediğimiz ismi koyacağız ama aklımda sadece Ahsen ismi var sizce nasıl tek isim istiyorum bu arada önerileriniz varmı 

13 Cevaplar

+1 oy
(34,544 puan) tarafından

Aksa

Asya 

Meryem

Hanne

Sahra

Zeynep 

Neva

(187,462 puan) tarafından

ordunun derelerriii aksa yukariiii aksaaa derlermi

(187,462 puan) tarafından

bak aksada aklima akasya geldi ama oda iyi degil bilemedim

(2,805 puan) tarafından

Aksa genelde iki isimde daha güzel olur mesela Berra Aksa

(34,544 puan) tarafından

Güzel isim sevda aksa yukarı aksa ;)

-Reklam-
+1 oy
(5,530 puan) tarafından

Zeynep koy adım zeynep olmasaydı kizimin adi olurdu cok seviyorum o ismi

+1 oy
(3,730 puan) tarafından

Kızımın adı Hande. 2. Kızıma da Gökçe düşünüyoruz. Belki fikir olur 

0 oy
(2,805 puan) tarafından

Post yukarı çıksın 

0 oy
(9,225 puan) tarafından

Masal öykü irem nehir Neva duru ebrar mina 

(2,805 puan) tarafından

Teşekkür ederim canım 

0 oy
(5,691 puan) tarafından

Benim kızımın adı Yaren🤗 biz düşünürken Güneş, Yasemin, Leyla isimlerini çok beğeniyordum eşim istemedi 

(2,805 puan) tarafından

Yaren çok güzelmiş aklımda bulunsun 

Yasemin de çok güzel ama eşimin eski sevgilisinin ismi :D öyle olmasa koyardım çok beğeniyorum 

(5,691 puan) tarafından

Evet annesinin Yaren'i oldu küçük kuzum 🥰

0 oy
(1,539 puan) tarafından

Kizimin adi amine❤

0 oy
(1 puan) tarafından

Bence hoş değil daha cool isimler seçebilirsiniz defneyi çok beğeniyorum mesela ya da duru, Ayşen adında tanıdığım vardı genç kız o yüzden o isimden soşumdum 


0 oy
(2,410 puan) tarafından

kızımın ismi elif vera belki fikir olur 🌼

0 oy
(4,966 puan) tarafından

7 aylık hamileyim kızım olacak Gülce Vera koyacağım adını ☺️

(2,805 puan) tarafından

Çok güzelmiş canım karar vermişsin o daha güzel :)

(4,966 puan) tarafından

Çok şükür kaç aydır karar verdik biz hızlıyız isim konusunda oğlumda da öyleydi☺️ umarım sizde karar verebilirsiniz

0 oy
(982 puan) tarafından

duyduğum güzel isimler Mısra Hira Beyza Umay gökçe hilal aybenis aybenis anlamı güzel yüzlü bilge Begüm Belinay Belgin 

0 oy
(542 puan) tarafından

Benim kızımın adı güneş  düşünürsen çok da tatlı söylüyor adını 22 aylık adın ne diyince düneşş diyo 

(2,805 puan) tarafından

Oyy düneşmi:)

0 oy
(4,845 puan) tarafından

Kızımın adı Umay çok severek koydum. Ama bu isimleri de çok seviyorum

Ülkü

Tomris

Talya

Âla

Beliz


İlgili sorular

+2 oy
21 cevap 831 göst.
+2 oy
17 cevap 1,548 göst.
0 oy
10 cevap 534 göst.
0 oy
24 cevap 1,016 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...