0 oy
324 göst.
Moda kategorisinde (8,065 puan) tarafından

Orda mağaza acicaz inşallah  varmı orda yaşayanlar    nasıl oradaki alışveriş  durumu merkezde acicaz inşallah 

2 Cevaplar

0 oy
(719 puan) tarafından

Malatyada yaşıyorum ama çarşıya mecbur olmadıkça gitmemeye çalışıyorum çünkü viran, ne mağazası açmayı düşünüyorsunuz 

(8,065 puan) tarafından

Kadın giyimn acicaz inşallah 

Depremden dolayı mi cnm ?

(719 puan) tarafından

Depremden dolayı şehirleşme çok çarpık, merkez baştan sona yıkılıp yeniden yapılıyor. Instagramda İnönügüncel ve malatyablog diye iki sayfa var onları takip edip bakabilirsiniz

(8,065 puan) tarafından

Merkez de tutulmuş dükkan bayrama kdr yetişecek insallah

(719 puan) tarafından

Allah bol kazançlar versin inşallah hayırlı olsun 

(8,065 puan) tarafından

Allah razı olsun sağolun 

-Reklam-
0 oy
(2,863 puan) tarafından

Olur neden olmasin bide kadın giyim iş yapar bence

(8,065 puan) tarafından

Biz diyarbakirdayiz Batman'da şubemiz var Malatya'da yer tuttuk bakalım olur inşallah 

(2,863 puan) tarafından

Iyi yapmışsınız hayırlı isler insallah malatyaya yeniden lazim hersey depremden iyi olmuş 

(8,065 puan) tarafından

Allah izin verirse inşallah büyük bı yer olacak .


İnşallah deprem öncesine döner her memleketimiz. 



(2,863 puan) tarafından

Insallah

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 122 göst.
0 oy
3 cevap 289 göst.
12 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 262 göst.
27 Kasım 2025 Ev & Yaşam kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 254 göst.

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,195 cevap

367,323 kullanıcı

...