Daha küçükken diştir gazdır dedik üç yaşına yaklaştı hala geceleri saatte bir kalkıp ağladığı oluyor bu aralar her gece ayaktayız sizlerde bu durumu yaşıyor musunuz ? Normal mi bu anlayamadım :(
Acaba bir yeri mi ağrıyor ya da rüya falan mı görüyor
Bazı günler bizimde olur Gündüz çok hareketli geçirip yorulduğunda yada başkalarıyla görüşüp nazar değdiğinde biraz hasta olduğunda sizinde etkileneceği bişey oluyor olabilir mi
1,512,452 soru
24,669,307 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın