+1 oy
141 göst.
Diğer kategorisinde (1,849 puan) tarafından

Daha küçükken diştir gazdır dedik üç yaşına yaklaştı hala geceleri saatte bir kalkıp ağladığı oluyor bu aralar her gece ayaktayız sizlerde bu durumu yaşıyor musunuz ? Normal mi bu anlayamadım :(

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Acaba bir yeri mi ağrıyor ya da rüya falan mı görüyor 

-Reklam-
0 oy
(751 puan) tarafından

Bazı günler bizimde olur Gündüz çok hareketli geçirip yorulduğunda yada başkalarıyla görüşüp nazar değdiğinde biraz hasta olduğunda sizinde etkileneceği bişey oluyor olabilir mi

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 97 göst.
0 oy
3 cevap 180 göst.
+1 oy
3 cevap 278 göst.
0 oy
7 cevap 621 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,307 cevap

367,168 kullanıcı

...