+1 oy
239 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,228 puan) tarafından

Kızlar banka kartına borç var odeyemedim ama yapılandırma yapmıştım arabuluculuk diye mesja gelmiş şahsi numaradan ,, süreç nasıl işliyor ki. İcraa da dosyaa yok tebligat yok, numarayı arıyorum ulaşamıyorum arada kaldım valla hukuk bürosu yaziuor şahsi numara ,bilgi için arayın yazıyor ulaşamadım 

2 Cevaplar

0 oy
(14,637 puan) tarafından

evet düşer. benim de bir kere düşmüştü. bankayı arayıp sormuştum doğru mu diye, teyit alıp ödeme yapmıştım. sonra da borcu yoktur belgesi de almıştım 

(1,228 puan) tarafından

Ben şimdi karta direkt parayı yatirsam otomatik islemzmi süreç ki , napcaz bu bankalarla ya :(

(14,637 puan) tarafından

yok avukata düştüyse onun dediği şekilde ödemek gerekiyor.

dediğim gibi bankayı ara sizin hukuk bürosu bu mu, beni bunun için aradılar doğru mu de. sonra büro ile iletişime geçersin. 


(1,228 puan) tarafından

Avukatın numarası var açmıyor valla :) arafta kaldım ya.

-Reklam-
0 oy
tarafından

Bankayı ara bence. Bu aralar çok dolandırıcı var direk numarayla mahkeme belgesi falan olmadan işlem yapma. 

(1,228 puan) tarafından

Belge yok işte ortada en iyisi bankayı aramak :)

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 287 göst.
0 oy
0 cevap 57 göst.
0 oy
2 cevap 237 göst.
+1 oy
3 cevap 270 göst.

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,864 cevap

367,196 kullanıcı

...