0 oy
955 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (1,843 puan) tarafından

İnt de görmüştüm herkes memnun kalmış. Bende bugün eczaneden aldım 160₺. 

Kullanan var mı? Etkili mi yani bilemedim


image

image


7 Cevaplar

+1 oy
(5,190 puan) tarafından

Bilmiyorum ilk defa gördüm 

-Reklam-
+1 oy
tarafından

Evet cok kullandim guzel hafif bi yapisi var 

+1 oy
(3,870 puan) tarafından

Bilemedim ama baya uygunmuş . İyiyse biz de alalım nemlendiriciler pahalıdır normalde

(1,843 puan) tarafından

Bilemiyorum valla. 160₺ ya aldım. Pzt sende sor istersen

0 oy
(1,070 puan) tarafından

Evet güzel. Yüzüme değil elime çok kullandım 

0 oy
(11,233 puan) tarafından

Kokusu mükemmel oğluma vermişti dr cildi kuru olduğu için bende kulanıyorum vücuduma 

0 oy
(9,213 puan) tarafından

İlaç sınıfına giriyor kozmetik ürün değil kullanabilirsin gece kullan az miktarda işe yarar

0 oy
(14,397 puan) tarafından

Bunu bana cildiye doktoru yazdı ben memnunum güzel nemlendiriyo ve güzel kokuyu 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 522 göst.
20 Aralık 2024 Diğer kategorisinde 2801 (1,503 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,350 soru

24,668,080 cevap

367,110 kullanıcı

...