+2 oy
228 göst.
Diğer kategorisinde (156 puan) tarafından

Nst de düzenli şekilde 40 üstü sancı çıkarsa açılma olmazsa ne olur bilen var mı? Bugün düzenli bir şekilde sancım vardı hala da var 53 lere kadar gördüm ama evdeyim acaba acile gitmeli miyim. Ne düşünüyorsunuz lütfen cevap verin merak ediyorum ilk dogumum illaki biri bilir görüp geçmeyin 

1 cevap

0 oy
(701 puan) tarafından

Sancın 5 dakikada bire düştüğünde gidebilirsin 

(156 puan) tarafından

Teşekkür ederim peki ayaklarımın birden şişmesi normal mi bu zamana kadar hiç ödem yoktu bende biliyor musun canım neden olabilir diye 

(701 puan) tarafından

Doğuma yakın günlerde fazla ödem topluyor canım vücut.normal yani bendede olmuştu doğum yaptığım gece geçti hemen

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 348 göst.
30 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hediye&HM (8,065 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 508 göst.
14 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Gulcincim (603 puan) tarafından soruldu
+2 oy
1 cevap 317 göst.
0 oy
6 cevap 592 göst.
9 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Siyah.incii (1,990 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,808 soru

24,674,071 cevap

367,434 kullanıcı

...