Selamun aleyküm kizlar diğer yere açsam postu kapatacaklardı ben de burdan açtım. 2.gebeligim ve ilk kızı mı tam bu hafta da doğurmuştum. Bugün randevum var bakalım doktor ne dicek dua edin hayırlısıyla doguruyum artık beklemesin 41.42.haftaları. sancim flan yok karın agrım oluyor bi kaç haftadır aralıklarla bu kadar. Çok uzattım şimdiden Allah razı olsun edenlerden...
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın