+2 oy
993 göst.
Diğer kategorisinde (4,219 puan) tarafından

image

Tesekkurler

12 Cevaplar

+4 oy
(2,407 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

ne güzel ya maşallah eşine. 

bi bey hanımına jest yapınca ben de çok mutlu oluyorum. biz hakediyoruz cidden anneler olarak ufak bi jest bile bizi mest edebiliyor 🩷

(4,219 puan) tarafından
+1

Analar olarak ufak bir jestde olsa iyi gelebiliyor ❤️çok haklısınız...,🥀

-Reklam-
+2 oy
(9,219 puan) tarafından

Güzel günlerde kullan inşallah

(4,219 puan) tarafından
+1

Sağolasın ❣️en güzeli senin olsun

+2 oy
(1,129 puan) tarafından

Güle güle kullan inşallah ❤️ 

(4,219 puan) tarafından

Amin ❤️

+2 oy
tarafından

Hayirli olsunnn :)))♥︎

(4,219 puan) tarafından

Sağol :)

+2 oy
(1,404 puan) tarafından

Maşallah 🧿 🌼

Güle güle kullan canım❣️

(4,219 puan) tarafından
+1

Teşekkürler en güzeli sizin olsun

+2 oy
(688 puan) tarafından

Güle güle kullan canım sevindim adina

(4,219 puan) tarafından

Sağolasın en güzeli en özeli senin olsun ❤️

(688 puan) tarafından

Sağlasın cnm❤️❤️

+1 oy
tarafından

Hayırlı olsun canım 

(4,219 puan) tarafından

Sağolasın canım 

+1 oy
(2,605 puan) tarafından

Kendime alınmış kadar sevindim güle güle kullanın hep hayırlı güzel haberler alın inşallah. Çok mutlu oluyorum böyle eşlere kıymet değer verilince hediye alınınca 

(4,219 puan) tarafından

Samimiyetiniz için teşekkür eder güzel kalbinizden öpmeyi dilerdim 

+1 oy
(5,500 puan) tarafından

Teşekkürler 😁 msjı eşine atacakken buraya post olarak gelmiş kız bize niye Teşekkür ettin şimdi 😁😁 hayırlı olsun  😁

0 oy
(2,723 puan) tarafından

Güzel günler de kullan canım hayırlı olsun 

(4,219 puan) tarafından

Teşekkür ederim adacık özelden konuşalım 

(2,723 puan) tarafından

Görmedim ki mesajini bakayım 

(4,219 puan) tarafından

Yazamadım çünkü .....bu aralar...ultra.... işlerim vardı.... anladın sen ..

(2,723 puan) tarafından

Olsun canım önemli değil ben biliyorum seni

0 oy
(15,831 puan) tarafından

Rabbım hepimizin eşini böyle sevgiyle bağlasın inşallah.  Benim eşim almayı bırak artık ağız ucuyla kutlu olsun demiyor. Olsun almasın onun yerine ben alıyorum fazla fazla 😁

(4,219 puan) tarafından

İnan hicbirimiz sevgi pıtırcığı değiliz dönem dönem inişler çıkışlar Zorlu yollar İnan var

0 oy
(381 puan) tarafından

Gule gule kullan canım. Esımde bana alacak bugünlerde.. Bende redmi istiyorum 😊

(4,219 puan) tarafından

Bende istiyordum tamam almaz artık dedim an alivermis

İlgili sorular

+2 oy
10 cevap 697 göst.
14 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 596 göst.
17 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 1,201 göst.
10 Şubat 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,243 göst.
25 Ağustos 2021 Tatil-Seyehat kategorisinde Se1in (157 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,724 soru

24,672,950 cevap

367,373 kullanıcı

...