0 oy
235 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (38 puan) tarafından

Merhaba arkadaşlar çok afedersiniz benim yaklaşık iki haftadır dışkı esnasında sanki o bölgeyi kesiyorlar gibi bi ağrı ve bildiğimiz kıpkırmızı kan geliyor yani kan derken bi iki damla değil baya akıyor pazartesi günü genel cerrahi için randevum var ve açıkçası biraz korkuyorum neden olabilir başına gelen var mı 

4 Cevaplar

0 oy
(2,528 puan) tarafından

Makat çatlağı olmuş olabilir. Ama bayağı kan diyorsunuz sıkıntılı. Umarım ciddi bir şey değildir. 

(38 puan) tarafından

İnşallah yaa 

-Reklam-
0 oy
(43,839 puan) tarafından

Hemoroid olabilir mi babaminda o şekildeydi de ordan biliyorum 

0 oy
(8,705 puan) tarafından

Makat çatlağıdır. Kabız olunca olur genelde. Kremi var sürünce 2 günde geçiyor ama dikkat etmek lazım kabız oldukça tekrarlar

0 oy
(223 puan) tarafından

Makat çatlağı benmde başımda bu sorun var 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 115 göst.
0 oy
6 cevap 352 göst.
0 oy
2 cevap 264 göst.
+1 oy
4 cevap 345 göst.
25 Ocak 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mifamilia (126 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,613 cevap

367,021 kullanıcı

...