0 oy
466 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,037 puan) tarafından

image

image

iyi akşamlar kızlar hangi vantilatör daha iyi, kullandığınız önerebileceğiniz marka ve model varmı. 

8 Cevaplar

0 oy
(14,557 puan) tarafından

kule tipi kullanmadım hiç. üstteki tipik. yaşadığın yer anormal sıcak değilse yeter. bize adanada oek yetmiyor öğle sıcağında 

(2,037 puan) tarafından

En fazla 40 dererce benim evim serin oluyor ama ben gebelikten dolayı yanıyorum 

(14,557 puan) tarafından

hamileyken çekilmiyor haklısın 🤦🏼‍♀️ 2 sene önce temmuzda doğurdum ben, Allahtan ağustos eylülü falan da yaşamadım sıcaktan çatlardım herhalde. Allah yardımcın olsun.

imkanın varsa bunların buhar üfleyenlerinden al veya tavan vantilatörü daha iyi

(2,037 puan) tarafından

Gittiğim yere taşıyabiliyim odadan odadan, 10 günüm var doğuma sürekli terlemiyorum ama arada bi basıyor sıcak duramıyorum o zaman da.

Lohusayken çok sıcaklarmıyım bilmiyorum 

(14,557 puan) tarafından

valla ben eşime hamileyken klima aldırdım, hamileyken vantilatör yetiyordu ama dedim bunun emzirmesi var, bebekle yapış yapış olmak istemiyorum diye. 

ve herkes lohusa üşür der de ben yandım vallahi. 2 ay klima full açıktı. 

(2,037 puan) tarafından

Klima şuan bütçemizi aşar sanırm, ilk oğlumda yanmıyodum bu kadar 5 yıl önce ama bu çok başka gerçekten 🥵 Allah'tan bugün biraz rüzgarlı gece rahatım. 

İlk doğumumda kapı falan açtırmıyordum tecrübesizdim bebekle ikimizde isilik çıkarmıştık 😂

-Reklam-
0 oy
(3,418 puan) tarafından

Yukarıdaki kumtel mi o kumtel ise gayet güzel iş görüyor yani 

(2,037 puan) tarafından

Evet kumtel

0 oy
(34,545 puan) tarafından

Su uygulamada unutmadigim sey vantilarcu bir bayan vardi hep o aklima gelir vantilator denilince yine geldi bak 😂

İlk olan dhaa iyi 😀

(2,037 puan) tarafından

Eskilerden mi ☺️

(34,545 puan) tarafından

İsmi aklimda da yazmim☺️

0 oy
tarafından

Üsttekinden kullanıyoruz model olarak

(2,037 puan) tarafından

Sıcaklarda yeterli oluyormu

tarafından

İstanbulda yaşıyorum oluyor yatak odamda duruyor 

0 oy
(1,388 puan) tarafından

Alttaki var bizde çocuklar için ideal ama ortamı buz etmiyor . Sessiz calisiyo

(2,037 puan) tarafından

Diğerine göre soğutmuyor mu, yeni çıkmış sanırım kararsız kaldm

0 oy
(3,323 puan) tarafından

image

bizdeki bu fakir markası 3 gün önce aldık 8 bine klima etkisi veriyor yemin ederim rahat ettim 
(2,037 puan) tarafından

Benim attığımn fiyatı daha uygun buna göre, link atarmısın bakıyım bende

(3,323 puan) tarafından

Vatandan aldık canım. Ya link bulamam 

0 oy
(522 puan) tarafından

Alırken plastik pervaneli deyilde demir pervaneli al bide pervanesinin 5 yaprağl olanlar daha iyi rüzgar yapıyo

(2,037 puan) tarafından

Teşekkür ederim

0 oy
(16,142 puan) tarafından

Kule tipi vardı dayımlarda ya oda küçük olacak öyle etki eder herhalde. Üstekini alırdım ben olsam 

(2,037 puan) tarafından

Teşekkürler

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 296 göst.
24 Temmuz 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde johnick (9,394 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 194 göst.
26 Aralık 2024 Aile & Aşk kategorisinde est16 (785 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 402 göst.

Kategoriler


1,512,472 soru

24,669,562 cevap

367,183 kullanıcı

...