0 oy
177 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (2,926 puan) tarafından

Kızlarrrrr ıslak kurabiye yapcaktım evde toz şeker kalmamış bende küp şekeri robottan cektim oldu pudra sekeri tarifteki olcude yapsam tad da farklılık olur mu acaba ya

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Seker şekerdir bence fark olmaz 

Aaa bende rüyamda brovni kurabiye yapıyordum 😀😀😀

tarafından

Ooooyyyyyyyyyy

(2,926 puan) tarafından

Anamm benimde misafirim gelcekti bugun iptal oldu yarın gelcekler geceden yapcam o yuzden üşendim gitmeye markete dedim küp sekerleri gecirim oda pudra oldu 🤣

-Reklam-
0 oy
tarafından

Bisey olmaz kiz nolacak😅😅

(2,926 puan) tarafından

Üşengecliğimden markete gitmim dedim cektim robottan yarın gelcek misafirim geceden yapcam inşallah güzell olur 🤣

tarafından

Olur olur bacim insallah🌸

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 492 göst.
23 Eylül 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde ryaaygt (701 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 331 göst.
14 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde hanimeli (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,169 göst.
16 Ağustos 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Bitanecikoglum (561 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,493 göst.
7 Ocak 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,443 soru

24,669,237 cevap

367,164 kullanıcı

...