0 oy
440 göst.
Diğer kategorisinde (11 puan) tarafından

Herkese merhaba cuma günü 2.sezaryanımı oldum bebeğime sağ salim kavuştum çok şükür darısı bekleyenlerin başına birşey sormak istiyorum çocuk doktoruna kontrole gideceğiz zaten ama bu bebeğim gözlerini açmıyor acsada anlık kapatıyor normallmi acaba endişelenmelimiyim ilk bebeğim açardı hep

8 Cevaplar

0 oy
tarafından

Göz bebekleri görünüyor mu ? Gözlerini açtığında ne renk ? Oğlumda göz tansiyonun var o nedenle soruyorum 

-Reklam-
0 oy
(6,959 puan) tarafından

Eger sarilik yukselmisse surekli uyku durumunda olabiliyolar. Onun haricinde gozlerinde anormallik varsa doktora danisin mutlaka.

0 oy
(1,230 puan) tarafından

Bazı bebekler açmaya biliyor

0 oy
(3,323 puan) tarafından

Kendisini hala anne karnında hissediyor büyük ihtimalle 🫠 benim oğlum da az sarılık vardı. 1 ay boyunca hep emer uyurdu kayinvalidem yaşamayacak herhalde demişti hiç unutmuyorum o sözünü doktora götürdüm normal anne karnında zannediyor kendini şuan dünyaya adapte olamamış demişti.  Korkma bir şey olmaz ama sarılık da varsa ondan da olabilir.  O yüzden ne olur ne olmaz götürün 

(11 puan) tarafından

Yeni çıktık ama hastaneden dün ilk kontrolleri yapıldı sarılık olsaydı söylemezmiydiler sonuçta  kontrolleri yapılıyor

0 oy
(522 puan) tarafından

Benim kızım 40+4de doğdu.. doğduğunda gözleri açıkdı eltimin oğlu 38 haftalık doğdu o gözlerini açamadı uzun süre bence sebebi bu erken alınması..

(11 puan) tarafından

Evet olabilir dediğiniz gibi lk oğlum 40 haftalıktı bu 38 haftalık alındı 

0 oy
(682 puan) tarafından

Gözbebeği yani renkli kısım değil de onun içindeki siyahlık büyük mü küçük mü? Açtığında dikkatli bakın

(11 puan) tarafından

Neden acabaa

(682 puan) tarafından

Küçükse sorun yoktur büyükse ve ışığa tepki olarak küçülmüyorsa doktora danışın mutlaka

0 oy
(43,845 puan) tarafından

Sarılık olabilir mi benim kızda sürekli uyurdu topuk kaninda bile uyudu o derece sarılığı çok yüksek değildi ama bebek ufak prematüreydi çok korkardım zorla uyandırmaya çalışırdım 

0 oy
(262 puan) tarafından

Normal bende kırkım çıkana kadar hep uyurmuşum benim kızım bana hiç çekmemiş beni hiç uyutmadı. Sarılık olsa ten renginden bile anlayabiliyorsun teni sararıyor bebeğin öyle bir şey olsa kilo alımından teninden muamede doktor fark ederdi ama bebek sonuçta yinede temkinli olmak gerek doktoru ihmal etmemek gerek 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 182 göst.
17 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Aylin7 (307 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 372 göst.
16 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Kizkiza (154 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 1,219 göst.
1 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Kedimekimm (975 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 583 göst.
10 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...