0 oy
126 göst.
Diğer kategorisinde (29 puan) tarafından

Kızlar şuan çok korkuyorum takvime göre normal günümde oldum ama sabah çok az lekelenme geldi dün test yapmıştım negatifti normalde adetlerim başlarda yoğun kanamalı geçer bu defa ilk defa bambaşka bir şeyle karşılaşıyorum fotoğrafları bırakacağım iğrenen olursa bakmasın lütfen pıhtı gibi bir şey geldi lavaboda ama gitmeden önce hafif mide bulantısı başlamıştı sonrada ara ara kramplar girmeye başladı acile gitmeli miyim sabaha kadar beklemeli miyim 12-13 saat oldu kanamanın üstüne ama sadece lekelenmeler var lütfen yorum yapar mısınız

image

image

image


Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 182 göst.
0 oy
7 cevap 322 göst.
0 oy
1 cevap 106 göst.
14 Kasım 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sertuğ (751 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 245 göst.
5 Kasım 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,297 cevap

367,390 kullanıcı

...