+1 oy
272 göst.
Diğer kategorisinde (1,401 puan) tarafından

İyi akşamlar kızlar kızım 3 buçuk yaşında erken doğdu baya sağlık sorunlarımız oldu ve şuan işitme Engellimiz var ameliyat oldu cihazlarla duyuyor bu yüzden geç oldu biliyorum oğlum 2 yaşında öğrenmişti yani bezi erken bıraktık ama kızım kendini ifade edemediği için bu zamana kaldı ama çok şükür 2 günde öğrendi perşembe sabah uyandığımız gibi bez yok diyip tuvalete Götürdüm saat başı hep götürdm şükür hiç itiraz etmedi normalde çok inatçı bi kız:) ama korktuğum gibi olmadı ilk gün 10 defa yapmıştır altına asla kızmadım ama bugün kendi söylemeye başladı gece de bağlamadım aklı karışmasın diye çünkü bezi görse sabah ta ister kesin ve 23 haftalık hamileyim yormadı akıllı kızçem benim❤ darısı sizin minnoşlara inşallah

2 Cevaplar

+1 oy
(7,767 puan) tarafından

Gözün aydın canım aferin minnoşa 

(1,401 puan) tarafından

Teşekkürler canım🥰

-Reklam-
+1 oy
(6,073 puan) tarafından

Tebrik ederim, bu kutsal yolda devamlılık, azim ve sabır diliyorum 🍀

(1,401 puan) tarafından

Amin canım teşekkür ederim 😊

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 220 göst.
+2 oy
1 cevap 209 göst.

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,180 cevap

367,321 kullanıcı

...