0 oy
819 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (21 puan) tarafından

Adete 2 gün kala çok silik çıkması normal mi sente erken gebelik testi yaptım çok az ama çok az silik çıktı ama sizce neden bukadar çok az silik ve sente markası nasıl

1 cevap

0 oy
(2,518 puan) tarafından

markadarn farketmezki hic yaptigim testin markasina dikkat etmem varsa var yoksa yok. okudar takilmadim hic.:) silikse vardir bebek . hic yoksa cizgi yoktur hamilelik. her marka ayni isi yapio neticede. test markasini onemsemedim hic

(21 puan) tarafından

Öyle deme cnm antimet çok net çikiyor o yalancı mesela 

(13,664 puan) tarafından

Bakımların kadını @casperiye11 maske önerin varmı yüz için nem maskesi derminixs aldım siyah nokta için sağlam bir masken varmı 

(2,518 puan) tarafından

ben en cok seyi seviyorum ya . once bi guzel temizleyiciyle temizliyorum. sonra peeling yapip sonrada tonik suruyorum salisilik asitli. tonigi bolcana kagit havluya yada tuvalet yagini parcalarina surup yuzme yapistiriom oyle bekletiyorum on 15 dk kadar. en aon kil maskesi yapiyorum . on numara cikario kil.


mantigi su temizleyici ve peeling  ile goznenekleri acip temizlemek  sonra salisilik tonikle siyah noktalari yerinden oynatip kil maskesi ile yerinden cikarmak. kil maskesi kuruyunca delikli delikli gozukuo boyle gozeneklerin icinden resmen cikio siyah noktalar. yarin cilt bakimina gidecim diye bikac haftadir yapmiyorum bunu . normalde on gune bi yaparim

(13,664 puan) tarafından

Süpersin hadi bide link at bana hayrına 😅

(2,518 puan) tarafından

limk yok kuzum benimki uyduruk bir marka ama bitince baga almak istiyorum onu daha iyi diyolar şu:)

image

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 179 göst.
0 oy
2 cevap 345 göst.
0 oy
4 cevap 223 göst.

Kategoriler


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...