Adete 2 gün kala çok silik çıkması normal mi sente erken gebelik testi yaptım çok az ama çok az silik çıktı ama sizce neden bukadar çok az silik ve sente markası nasıl
markadarn farketmezki hic yaptigim testin markasina dikkat etmem varsa var yoksa yok. okudar takilmadim hic.:) silikse vardir bebek . hic yoksa cizgi yoktur hamilelik. her marka ayni isi yapio neticede. test markasini onemsemedim hic
Öyle deme cnm antimet çok net çikiyor o yalancı mesela
Bakımların kadını @casperiye11 maske önerin varmı yüz için nem maskesi derminixs aldım siyah nokta için sağlam bir masken varmı
ben en cok seyi seviyorum ya . once bi guzel temizleyiciyle temizliyorum. sonra peeling yapip sonrada tonik suruyorum salisilik asitli. tonigi bolcana kagit havluya yada tuvalet yagini parcalarina surup yuzme yapistiriom oyle bekletiyorum on 15 dk kadar. en aon kil maskesi yapiyorum . on numara cikario kil.
mantigi su temizleyici ve peeling ile goznenekleri acip temizlemek sonra salisilik tonikle siyah noktalari yerinden oynatip kil maskesi ile yerinden cikarmak. kil maskesi kuruyunca delikli delikli gozukuo boyle gozeneklerin icinden resmen cikio siyah noktalar. yarin cilt bakimina gidecim diye bikac haftadir yapmiyorum bunu . normalde on gune bi yaparim
Süpersin hadi bide link at bana hayrına 😅
limk yok kuzum benimki uyduruk bir marka ama bitince baga almak istiyorum onu daha iyi diyolar şu:)
1,512,198 soru
24,666,164 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın