0 oy
212 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (31 puan) tarafından

Kızlar kışlık konserve için zaman erken mi yapan varmı eylülü mü beklesem bilemedim 

4 Cevaplar

0 oy
(14,577 puan) tarafından

ben geçen hafta 50 kilo yaptım, bu akşam da 20 kilo yapacağım yine.

-Reklam-
0 oy
(32,625 puan) tarafından

Ben eylülü bekliyorum sabah çocukları bırakır öğlene kadar halletmiş olurum 

0 oy
tarafından

Ağustos sonu gibi domates biber hem uygun oluyo hemde tadı güzel oluyor ama eğer uygunsa yapilabilir

0 oy
(8,931 puan) tarafından

Kendine işine göre ayarlamani tavsiye ederim ben şükür bugün yaptım buzluğa attım soğusun diye bekliyorum son tencereyi 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 327 göst.
0 oy
1 cevap 244 göst.
21 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Busraalmila (135 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 495 göst.
4 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Buket masal (4,863 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 317 göst.
9 Ağustos 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Semos (708 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...