+2 oy
373 göst.
Para & Ekonomi kategorisinde (1,023 puan) tarafından

Doğum yardıma başvurusu yaptım ikinci çocuğum onaylanmış gözüküyor ama nereye yatacak benim e-devlet'te kayıtlı kartım var işsizlik param da o hesaba yatmıştı oraya mı yatar yoksa bir yere gidip çekmem gerekiyor mu.

2 Cevaplar

+2 oy
(5,527 puan) tarafından

Halkbanka kimliğinle gidip elden çekiyorsun her ay böyle

-Reklam-
0 oy
(73 puan) tarafından

Güvenli olsun diye sen çek. Yoksa boşa gidebilir. 

(1,023 puan) tarafından

Nerden cekmem gerekiyor 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 343 göst.
3 Kasım 2025 Para & Ekonomi kategorisinde Zeynosss (16,111 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 326 göst.
6 Kasım 2025 Para & Ekonomi kategorisinde Melektrn (297 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 1,968 göst.
16 Eylül 2025 Para & Ekonomi kategorisinde Seymaak1 (1,023 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 2,002 göst.

Kategoriler


1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...