Doğum yardıma başvurusu yaptım ikinci çocuğum onaylanmış gözüküyor ama nereye yatacak benim e-devlet'te kayıtlı kartım var işsizlik param da o hesaba yatmıştı oraya mı yatar yoksa bir yere gidip çekmem gerekiyor mu.
Halkbanka kimliğinle gidip elden çekiyorsun her ay böyle
Güvenli olsun diye sen çek. Yoksa boşa gidebilir.
Nerden cekmem gerekiyor
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın