+1 oy
706 göst.
Diğer kategorisinde (6,865 puan) tarafından

Bugün ilk kez sürücü koltuğuna oturup araba çalıştırdım. Gaz fren zamanlaması biraz, park da çok karışık geldi. Aynı anda çok şeyi ayarlamak lazım olduğu için. Diğerleri süper değil tabi de alışmak daha kolay olur gibi.

Ben de öğrenirim değil mi ya? Otomatik bu arada.

10 Cevaplar

+2 oy
(3,168 puan) tarafından

Kız otomatikse neyi dert ediyorsun 

Akülü araba gibi gaza bas gitsin frene bas dursun ne ki

(6,865 puan) tarafından

:D Ya ne bileyim bugün o bile karıştı ayağım frende olacağına gazda bekliyor misal. Hoca yanda müdahale ediyor olmasa nereye gidicem belli değil:) Bi de geri parkta aynı anda çok şey yapıyor olmak her şeye dikkat etmenin gerekmesi karışık geldi inşallah otomatiğe bağlarım ben de.

(3,168 puan) tarafından

Bağlarsın bağlar çok kolay ki  benım 14 senedir var ehliyetim manueli çok iyi öğrenmiştim ama sol dizimde menisküs yırtılması oldu dizlikle bile zor yürüyordum dengesi kalmamıştı dizimin sonra otomatiğe döndüm 

şimdi hala korkarım manuelden benım araba sanayide vallahi 4 gözle beklıyorum bi çıksın hemen akacam sokaklara 

(6,865 puan) tarafından

İnşallah teşekkürler. Size de geçmiş olsun

(3,168 puan) tarafından

ÇOk sağol 

-Reklam-
+2 oy
(13,706 puan) tarafından

Otomatik arabada işin çok kolay birkaç derste çözersin merak etme manuel asıl mesele ama o daha zevkli (içimde bir Hasan onbaşı olduğu doğrudur 😅)

(6,865 puan) tarafından

😄 Amin inşallah 

+2 oy
(1,398 puan) tarafından

Manuel öğrendim ilk başta o kadar çok korktum kı asla öğrenemem alışamam dedım ama şükür bir kaç sürüşten sonra alıştım şu an rahatça en kalabalık trafiğe cıkıyorum. 

Sana da bol şans kendine güven yaparsın hep bunu geçir aklından. 

(6,865 puan) tarafından

Ya aslında binene kadar heyecan vardı sonra geçti de yani şöyle bişey oldu ul.n ne kadar kör cahilim diye içimden geçti hep. Az bişey bilip oturaydım oraya iyiydi😬

+2 oy
(85 puan) tarafından

Kızım direksiyonun ne olduğunu bilmezken ders alıp ehliyet aldı şimdi güzel sürüyor sende başarırsın 

(6,865 puan) tarafından

Amin inşallah biraz daha bilip ilerliyor olsam kendime güvenim gelecek biraz daha da. Bakalım yarın inşallah daha iyi olurum

(13,706 puan) tarafından

Ahaaa bu ben aküye sigorta kutusu dedim ilk gün heyecandan ve bilmememden hoca eyvah demişti 😅😅

(6,865 puan) tarafından

Bizimki oraları kısaca tanıtıp koltuğa geçirdi sormadı Allahtan da. Direksiyondaki halime eyvah demiş olabilir benim de😄

(85 puan) tarafından

İnşallah 

(85 puan) tarafından

Hiç güleceğim yoktu

+2 oy
(5,623 puan) tarafından

Otomatik mi😊 o zaman gaz fren , gaz fren bitti gitti çok basit canım öğrenmemen mümkün değil 🙂

(6,865 puan) tarafından

Parkı da öğrenirim inşallah:)

(5,623 puan) tarafından

Canım ben ilk paralel parkta kaldım ama 2. De geçtim 😄 ben Manuel aldım,  normalde eğitimde güzelce park yapıyordum tekte sınavda heyecandan milim değmedi çizgiye olmadı sayılmadı kaldım.  Ama geçersin öğrendikçe daha da sürmek isteyeceksin 

+2 oy
(9,259 puan) tarafından

Aynı senin gibiydim 3. de geçtim sınavı ama tek fark benim ki manueldi.

(6,865 puan) tarafından

Ben de 2de 3te geçerim diyordum sıfırım diye ama çevremde otomatik olduğu için ilkte geçenler daha çok. İnşallah ben de geçerim

(9,259 puan) tarafından

İnşallah canım. 

+2 oy
(7,176 puan) tarafından

Otomatik kolay canım 

Cabuk öğrenirsin 

Manuel zor oluyor 

(6,865 puan) tarafından

İnşallah canım 

+2 oy
tarafından

Zamanla arabayı sürerken mesaj bile yazmaya başlayacaksın 😁 bir kaç yıl sonra bu söylediğim aklına gelecek 😁

(6,865 puan) tarafından

Aminnn inşallah:D

+2 oy
(9,702 puan) tarafından

Keske şu otomatik araba ehliyetli çıkmasaydı çoğuda sınavdan kalaydi

(6,865 puan) tarafından

:D Niye öyle dedin be.

(9,702 puan) tarafından

Kaza yapıyorsunuz cunku

(6,865 puan) tarafından

Allah Allah:)

+1 oy
(34,373 puan) tarafından

Kız ben manuelde zar zor geçtim sen otomatikte direkt geçersin daha kolaydır o bence 

(6,865 puan) tarafından
+1

İnşallah İnşallah:))

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 278 göst.
0 oy
4 cevap 324 göst.
+1 oy
6 cevap 736 göst.
0 oy
4 cevap 309 göst.

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,342 cevap

367,120 kullanıcı

...