0 oy
311 göst.
Diğer kategorisinde (183 puan) tarafından

Kızlar bugün taşındım derin dondurucunun fişi çekildi eve yerleştikten 1 saat sonra fişini taktım bir şey olur mu ya internette gaz falan bişeyler yazıyor çok korktum İçi de dolu bu arada 

3 Cevaplar

0 oy
(4,443 puan) tarafından

Hiçbişey olmuyor merak etmeyin

-Reklam-
0 oy
(1,794 puan) tarafından

Merak etme bir durum olmuyor canım. Her ihtimale karşı 2-3 gün dondurucuyu gözlemlersin çalışıyor mu siye

0 oy
(14,707 puan) tarafından

buzdolabı ve derin dondurucu gibi şeyler taşındıktan sonra biraz dinlendirilmeli, o içindeki gaz otursun iyice diye. sen de 1 saat dinlendirmişsin bir şey olmaz 

(65,020 puan) tarafından

aynen bizde bir sure bekledikten sonra taktik fisi

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 206 göst.
30 Nisan 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 778 göst.
14 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Cinarimmmm66 (150 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 341 göst.
20 Ağustos 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Meleksone (2,687 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,427 göst.
29 Aralık 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,338 cevap

367,397 kullanıcı

...