0 oy
119 göst.
Diğer kategorisinde (22 puan) tarafından

Kızlar 38+5 günlük hamileyim bugün Bebek çok kasılıyor bir tarafta toplanıyor ve alttan ağrım oluyo hastaneye gitmeli miyim??

2 Cevaplar

0 oy
(7 puan) tarafından

Hasteneye gidin belki doğum zamanınız gelmiştir Beklemeyin sabahı 


-Reklam-
0 oy
(1,062 puan) tarafından

Doğum yakın ama hastaneye gitmeye gerek yok. Evinde suyunun ya da sancılarının gelmesini bekle. Zaten bişi kalmamış doğuma bu gun yarın doğum gerçekleşebilir bebek kendini doğuma hazırlıyor 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 145 göst.
20 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hayat devam ediyor (829 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 228 göst.
0 oy
5 cevap 388 göst.
0 oy
2 cevap 153 göst.
16 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Esraahsen25 (22 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...