0 oy
149 göst.
Diğer kategorisinde (5 puan) tarafından

Göğüs ucum olmadığı için silikon uç kullanıyorum ama bırakmak istiyorum sütüm fazlası ile var ama bebeğim silikondan çekmekte zorlanıyor. Emzirme danışmanlığı tavsiye ettiler ne dersiniz

3 Cevaplar

0 oy
(747 puan) tarafından

Evet ihtiyacınız varsa kesinlikle alın. Bir arkadaşım bir ay küvezde kalan ikizlerini bu şekilde danismanlik alarak emzirmeyi başardı

-Reklam-
0 oy
(14,716 puan) tarafından

evet kesinlikle alın. 

bende kullandım baya zorlandım5, şehir hastanesinde ücretsiz bu hizmeti veriyorlar ama imkanın varsa eve çağır, 3 saat falan gelip en ince detayına kadar anlatıyorlar, duruma göre tekrar tekrar geliyorlar. 

0 oy
(6,125 puan) tarafından

Sehir hastanelerinde bulunuyor, istersen bir muayeneye gittiginde bile gorunebilirsin, en azindan fikir almis olursun

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 230 göst.
0 oy
5 cevap 567 göst.
0 oy
7 cevap 408 göst.
20 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Umber (2,265 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 156 göst.
3 Mart 2024 Diğer kategorisinde nrsnr (303 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,829 cevap

367,421 kullanıcı

...