0 oy
228 göst.
Diğer kategorisinde (41 puan) tarafından

Merhaba adet döneminde siz tatlımı canınız cekiyor yoksa tuzlumu.benimki iki hafta kala tuzlu,acı ve eksi seyker cekiyor özellikle turşu.merak ettim sizde Bi sorayim dedim.

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Nedenini bilmiyorum ama tatlı çok çeker . Yemek ve geri kalan hiçbir şey aramam canım istemez . 🙂

-Reklam-
0 oy
(893 puan) tarafından

Tatlı ayy bir tepsi baklava olsa oturur yerim 



Bazense acı çekiyor ama norlamde asla acı yiyemem

0 oy
(14,707 puan) tarafından

Ben tatlı istemem genelde böyle soslu, baharatlı şeyler isterim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,135 göst.
0 oy
33 cevap 1,699 göst.
0 oy
1 cevap 162 göst.
15 Kasım 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 983 göst.
17 Şubat 2019 Diğer kategorisinde ttugba (96 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...