0 oy
2,210 göst.
Diğer kategorisinde (2,662 puan) tarafından

image

image

image

image

image

Merhaba kızlar. 20-25 yıllık bina var. 3.kat asansör yok. 1.895.000 TL. Siz olsanız bu daireyi alır mıydınız? 


Şuan bu daireyi alırsak arabayı satmadan, borçlanmadan alabiliriz biraz sıkışırız ama alırız. Yeri de bize göre yerde. Çok mu eski sizce? 

Yani borçsuz, araba durarak burayi almak mı?

Bir kaç ay daha biriktirip,borçlanıp veya arabayı satıp daha yeni daire almak mı?

Banyo, tuvalet, parke ve pencerelerde tadilat gerekiyor. Diğer yerlerin acelesi yok da banyo ve tuvalet şuan gerekli 




Kayinbabam fayansci zaten, gorumcemin kocası da tesisatçı. Duşakabin falan da satıyor. 




Banyo tuvalete pek masraf etmeyiz gibi geliyor sadece malzemeleri alırız 



image

image

image

26 Cevaplar

0 oy
(3,323 puan) tarafından

Daireyi alırdım geniş ve kullanışlı. Parkeler mutfak dolapları banyoyu istediğim gibi modern şekilde yaptırırdım.  Şuan yaptiramam dersen ev senin değil mi ileride yaptirirsin baktın olmuyor satarsın başka bir ev alırsın. Ben begendim ama tadilat gerekiyor

(2,662 puan) tarafından

Canım fotodan geniş duruyormuş aşırı küçük bir ev benim esyam sığmaz diye almadım 

-Reklam-
0 oy
(10,374 puan) tarafından

Evi yapan ne kadar zevksiz biriymiş gözlerim kanadı resmen bu kadarina pes . Ben olsam depreme dayanıklı mı diye test yaptirir sonra da alırdım içini de kendi zevkime göre zamanla duzeltirdim borca gerek yok 

0 oy
tarafından

Bi kac ay sıkıştiktan sonra daha iyi bi ev alabilecek durumdaysaniz burayi niye aliyosunuz ki 

(2,662 puan) tarafından

Almadik canım çok küçük ev

0 oy
(4,356 puan) tarafından

Direkt alırdım. Neredeyse bedava ve yeri de size göre. Bu devirde araba da en az ev kadar elzem. Satmadan alır, zamanla tadilatını yapardım.

Zaten huzur olduktan sonra ev eskiymiş yeniymiş fark etmiyor.

Huzur yoksa altın saraylarda otur yine mutlu olamıyorsun.

(2,662 puan) tarafından

Canım.baktim ev çok küçük ya benim eşyamı hayatta almaz maalesef. Fotodaki gibi değilmiş 

0 oy
(10,286 puan) tarafından

Ev cok güzel bence mutfak falan ferah zamanla banyo vc vs zemin yaptırılır 

(2,662 puan) tarafından

Baktım canım fotodan öyle duruyormuş ev aşırı küçük 

0 oy
(14,397 puan) tarafından

Ev kocaman görünüyor banyosu mutfağı odaları büyük ve güzel bence dediğin gibi tadilat gerekiyor. Nerde yaşıyorsun bilmiyorum depreme dayanıklı mi o önemli bizim burada 70m2 90 M2 evler 3 4 milyon ufacık kümes kadar evler

(2,662 puan) tarafından

Baktım canım fotodaki gibi değil aşırı küçükmüş maalesef benim esyam hayatta sığmaz 

(14,397 puan) tarafından

Hadi ya nasip değilmiş o zaman ne diyelim fotolar da çok büyük görünüyor 😂🤭

(2,662 puan) tarafından

Evet fotolarda kocaman ama gerçekte küçücük 

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 736 göst.
+2 oy
24 cevap 1,291 göst.
30 Eylül 2025 Diğer kategorisinde MusavireAnne (2,660 puan) tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 1,136 göst.
13 Eylül 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 327 göst.
9 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde Ecrings (23 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...