0 oy
223 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (5 puan) tarafından

Rolon kullanıyorum normalde sorun olmuyordu ama bu aralar acaip bi kaşınıyor kafayı yerim kaşımazsam o derece yani bunu  nasıl geçiririm ya rolonsuz deodorantsız nasıl yaşanır  dakika başı duş alamayacağımıza göre 

4 Cevaplar

0 oy
(14,552 puan) tarafından

deodorant kullanıyorum ben ama bu aralar doğal içerikli bir ürün buldum, otamakirkpinar diye bir markanın noter adlı rolon deodorantı. normal rolonlar bende baya kaşıntı yapar bu yapmadı

kadın üretici ve doğal şeyler üretiyor, bunun gibi başka markalar da var. 

(5 puan) tarafından

Bu kullanıdğımda ilk kutuda sorun olmamıştı (Rexona)

(14,552 puan) tarafından

vücut sonradan da tepki verebiliyor 🤷🏼

(5 puan) tarafından

Başka markalar deneyeyim ben o zaman 

-Reklam-
0 oy
(5,660 puan) tarafından

Bir mantar oluşumu soz konusu olabilir mi?

(5 puan) tarafından

Vallahi bilmiyorum 

0 oy
(2,518 puan) tarafından

ayni sey bir haftadir bendede var. ben avonun parfumlerinin rolonlarini kullaniyorum belki 20 yildan fazladir. ilk defa oluyo bendede bu durum 

0 oy
(2,211 puan) tarafından

Doğal rolon yapabilirsiniz kendiniz , hindistan cevizi yağı karbonat kokusunu sevdiğiniz bi uçucu yağ 

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 189 göst.
0 oy
4 cevap 803 göst.
+1 oy
2 cevap 188 göst.

Kategoriler


1,512,240 soru

24,666,697 cevap

367,037 kullanıcı

...