0 oy
288 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (1,686 puan) tarafından

Hep karşıma çıkıyor. Kullandığınız önerdiğiniz. Eczaneden alinir mi......

5 Cevaplar

0 oy
(813 puan) tarafından

Cildin dekı sorun nedir ilk olarak ne için kullancaksın evet ben kullandım  ve bı çok ürün kullandım ve hala kullanıyorum

(1,686 puan) tarafından

Bir sorunum yoktur. Sadece kırışıklık olmasın diye. Yüzüm dinç kalsın.yaş 27

-Reklam-
0 oy
(1,491 puan) tarafından

Ben licapeninkini kullandım hem c vitamini hem retinolü çok memnun kaldım lekeler gidiyor renk açılıyor parlak canlı oluyor birde kesinlikle reşur taşımı ne öyle birşey var alın kullanın doğal peeling

0 oy
(4,363 puan) tarafından

Daha önce hiçbir asit geçmişiniz yoksa çok çok çok çok araştırmanız ve acayip dikkatli kullanmanız gerekiyor. 

0 oy
(2,079 puan) tarafından

The ordinary nin retinolu var bende. Ama o lekeler icin. Ve belirli bir oranlari var onlarin. O yuzden rastgele alinmaz. Sen farkli serum bak istersen. 

0 oy
(6,958 puan) tarafından

Ben kullaniyorum. Cokta faydasini gordum. Yasin kac? Ben celimax retinol retinal ikisini bir kullaniyorum suan. Yasim 34. Daha oncede kullandigim icin bu orandaki retinole alisik cildim. Hafif oranla baslayip daha sonra arttirabilirsin. Haftada 2 kere yeterli. Oncesinde cildi iyice temizle bol nemlendir. Dermokozmetik bolumu olan eczanelerde vardir retinol. Danisarak alabilirsin.

(1,686 puan) tarafından

Ben 27 yaşındayım . Bana uygun olur mu birde 0.5 0.3 leri var mış 

(6,958 puan) tarafından

Instagramda cilt.doktorunuz hesabinda baya bilgi var ordsn bak istersen

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 177 göst.
25 Şubat 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 151 göst.
22 Nisan 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Zeynepsrsln33 (359 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 380 göst.
0 oy
0 cevap 88 göst.
4 Haziran 2025 Güzellik-Bakım kategorisinde Aliys07 (83 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...