0 oy
510 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (240 puan) tarafından

Hem görüntü olarak hem de cay lezzeti olarak iyi olan bi çaycı istiyorum kullanıp memnun kaldığınız bi ürün var mi

13 Cevaplar

0 oy
(257 puan) tarafından

4 yıldır Beko kullanıyorum. Aşırı memnunum. Görünüşe gelecek olursak seçenekleri de mevcut 

-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından

Tavsiyem cam alma gri olanlardan al onların çayları daha güzel oluyor daha lezzetli. Çaydanlık gibi yapıyor camlarda öyle lezzetli olmuyor

0 oy
(2,441 puan) tarafından

image


Bende bu var gayet memnunum hem çok çay alıyor hemde tadı güzel oluyo çayın

(2,441 puan) tarafından

Sana tavsiyem süslü püslü olanlardan alma 

(2,394 puan) tarafından
+1

Ben de tam bunu önerecektim bende de bu var Gayet de memnunum

(2,691 puan) tarafından

Benimde bundan rose olanı çeyiz setinde vardı ama çiziliyor o yüzden bunu al direk renklilerden alma 

0 oy
(9,246 puan) tarafından

Karaca var aklımda otomatik Çay demleyen benimkinin sıcak tutma özelliği bozuldu alırsam karaca alırım sanırsam

(240 puan) tarafından

Onu da araştırdım. Karaca pişmanlık diyor herkes 

(9,246 puan) tarafından

image

bundan benimki hiç tavsiye etmem hoş varmı piyasada hala bilmiyorum 6 7 yıl oldu alalı aldım 2 ay sonra sıcak tutma özelliği bozuldu durduk yere ve üzerindeki çaydanlığın çayı hiç güzel olmuyor sası bir tad oluyor üzerine başka bir çaydanlık koyarak kullanıyorum 


0 oy
(527 puan) tarafından

Ben Karaca kullanıyorum çok memnunum 

(9,246 puan) tarafından

Hangi modelini 

(527 puan) tarafından

Bunu kullanıyorum canım memnunum

image


(527 puan) tarafından

Alırsan çelik almanı tavsiye ederim camlar çok dayanıklı olmuyor, renkli olanlar da zamanla soyulma yapabiliyor

0 oy
(3,385 puan) tarafından

Uzun ömürlü olsun dersen kesinlikle Arçelik tavsiye ederim 7 yıldır kullanıyorum mis gibi sıcak tutma özelliği var şimdi alt üst camli olanları ve baya guzel

(240 puan) tarafından

Sizinki de camlı mi Çelik mi

(3,385 puan) tarafından

Çelik ama baya oldu alalı camli olanlar ışıklı daha şık duruyo

0 oy
(14,573 puan) tarafından

tefal var bende görünüşünü beğenmiyorum ama güzel çay yapıyor 

0 oy
(20,075 puan) tarafından

Fakir kullanıyorum bende gayet kullanışlı 

0 oy
(5,435 puan) tarafından

Karaca 4in1 k çaysever konuşan çaycı...

Çayını almanyada ablamın evde çok beğenmiştik gelince hemen kendimize de aldık :D 

0 oy
(1,338 puan) tarafından

Korkmaz demtez kullandım gayet kullanışlı çeliği güzel , şu an beko dem delux kullanıyorum filtre kahve ve çay makinesi aşırı memnunum cidden çayı lezzetli oluyor, kendi demliyor 1.5 saat sıcak tutuyor 

0 oy
(3,870 puan) tarafından

Ben Beko kullanıom klasik gri çelik olanlardan memnunum çayı da gayet guzel çaydan hiç kullanmiom günlük hep cayci

0 oy
(4,957 puan) tarafından

Arzum okyanus çaycıyı kullanıyorum modeli ne bilmiyorum ama yazınca çıkıyor bak istersen içen herkes çok beğeniyır çayı. Çaydanlık kullanmıyoruz hiç 

0 oy
(793 puan) tarafından

Homend royaltea

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 502 göst.
17 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Nalankt (2,110 puan) tarafından soruldu
+1 oy
27 cevap 1,173 göst.
0 oy
5 cevap 495 göst.
0 oy
6 cevap 715 göst.
12 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Serappppppp (45 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,341 soru

24,667,972 cevap

367,100 kullanıcı

...