0 oy
447 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,037 puan) tarafından

image

image

Selam kızlar, Nevresim takımı almam gerekiyor Karaca markası nasıl sizce?  Bu ikisi arasında kararsız kaldım. Siz hangi markadan alıyorsunuz?

5 Cevaplar

0 oy
(9,211 puan) tarafından

Birinci resimdeki daha güzel benimde var Karaca marka nevresim takımım sürekli kullanıyorum bozulma olmadı

(2,037 puan) tarafından

İndirmdeyken bakıyım bende, teşekkür ederim.

(9,211 puan) tarafından

Bak bencede tencere tava güzel olmuyor bu markanın ama nevresim takımları gerçekten güzel

-Reklam-
0 oy
(586 puan) tarafından

Nevresim takımlarımın hepsi karacadan ikincide bende var çok hoşuma gidiyor rengi modeli.3 senedir kullanıyorum hepsini hiçbiri bozulmadı

(2,037 puan) tarafından

Mavi takım karacanın sitesinde saat 5 de 800 TL olcakmış

0 oy
(2,019 puan) tarafından

Karacanın kendi uygulamasında bunu. Farklı bir modeli 500 tl daha uygun oraya bak istersen 

image

(2,441 puan) tarafından

%35 polyester bu o yüzden ucuz

(2,037 puan) tarafından

Teşekkür ederim bakıyım ordan da, ama çok renkli olduğu içn karışık geldi bu takım

0 oy
(2,441 puan) tarafından

Karaca çok iyi nevresimde. Pamuk oranına dikkat et ama

(2,037 puan) tarafından

Evet ya, kıytırık bişey istemiyorm artık.

(2,037 puan) tarafından

Mavi takım karacanın sitesinde saat 5 de 800 TL olcakmş

(2,441 puan) tarafından

Evet bende senin postundan sonra bi gezindim gördüm alıcam 🤣

(2,037 puan) tarafından

Hadi hayırlı olsun 😁

0 oy
(5,237 puan) tarafından

Karacanın nevresimleri güzel canım 2. Olanı daha çok beğendim 

(2,037 puan) tarafından

1 de güzel ama 2. Alıcam sanırım 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 181 göst.
0 oy
2 cevap 283 göst.
13 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Esraysf2009 (115 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 689 göst.
3 Kasım 2020 Aile & Aşk kategorisinde Enes2020 (4,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 829 göst.

Kategoriler


1,512,289 soru

24,667,221 cevap

367,055 kullanıcı

...