0 oy
567 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,037 puan) tarafından

Selam kızlar iki takım arasında kararsız kaldım sizce hangisi? 

image

image


14 Cevaplar

+1 oy
(174 puan) tarafından

Bence 2 ☺️💚 otantik ve etnik desenli .sen yine buna benzer post atmıştır demi ? 

(2,037 puan) tarafından

Ay evet onu iptal edicem🙄 bu modeli yeni gördüm ve 6 kişilik😊

-Reklam-
0 oy
(2,441 puan) tarafından

İki iki iki 🌼

(2,037 puan) tarafından

Teşekkür ederimm😊

0 oy
(14,694 puan) tarafından

2sinin de ayrı bir havası var ve ikisi de güzel. Biri modern bir nostaljik.

sadece ml leri çok küçükmüş, bana hayatta yetmez😅

birinci çikolata ile ikram ikinci lokumla😂 evde başka takımın varsa tarz olarak ondan farklı olanı alabilirsin

(2,037 puan) tarafından

Evet bütcem olsa ikisini de alırdım 😒  bu etnik desenli olandan ikili takım sipariş vermiştim iade etmem gerekiyormuş fatura oluştuğu için.  Siparişi iptal edip alıcaktım, sonradan gördüm 6 lı takımı olduğunu 🙄 yada iadeyle ugrasmicam 1. Modeli alıcam kafam çok karıştı ne yapsam ki 

0 oy
tarafından

1 numara diyorum 

2 numara çok karışık 🫣🫣🫣

0 oy
(34,371 puan) tarafından

Birinciyi beğendim🌸

0 oy
(3,595 puan) tarafından

2 diyorummmm 😇

0 oy
(1,062 puan) tarafından

Türk kahvesinin kültürü çok eski ve köklü dür. Bence otantik desenli fincanlar daha çok yakışıyor kahveye. Tabiki 2 numara bayılırım böyle fincanlara 😊

(2,037 puan) tarafından

Benimde çok hoşuma gitti

0 oy
(692 puan) tarafından

1 numara sade hoş 

0 oy
(31,546 puan) tarafından

90 ml yok mu beyaz severim ama bunu beğenmedim bende nehir markanın beyazı var mavi desenli olanda güzel ama çok minik ne günlük kullanıma ne misafire verim alamam ben bunlardan 

(2,037 puan) tarafından

Emsanın Beykoz markasını aldm, sonradan alt kısmını beğenmedim bunun

0 oy
(5,238 puan) tarafından

Usteki canım modası geçmez 

0 oy
(1,182 puan) tarafından

Üstteki bence sade ve şık. Alttaki çok karışık duruyor

0 oy
tarafından

2ye bayildim banada hediye edebilirsin 🤭

(2,037 puan) tarafından

2 kişiliğide var fiyatı daha uygun, sorma 2 lisini sipariş vermiştim bunu sonradan gördüm 😒

0 oy
(9,219 puan) tarafından

Beyaz olan daha güzel

0 oy
(2,019 puan) tarafından

Herkes iki demiş ama gözüm kapalı 1 derdim ben modası geçmeyen tek şey beyazdır sadelik her zaman güzeldir ❤️

İlgili sorular

+1 oy
15 cevap 667 göst.
23 Kasım 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 416 göst.
0 oy
12 cevap 633 göst.
3 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Meryem0123 (2,586 puan) tarafından soruldu
+1 oy
15 cevap 569 göst.
25 Haziran 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Kizilaslan (2,496 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...