0 oy
615 göst.
Para & Ekonomi kategorisinde (104 puan) tarafından

Haninlar tokiye basvurdum e devlet uzerinden ama para yatiramadim parayi gidip bankada vermem lazimmis ama bize uzak yarin esim gidip yerime odeme yapabilirmi acaba yoksa benimmi gitmem lazim 

3 Cevaplar

0 oy
(104 puan) tarafından

Olurmu acaba yerime esimin gitmesi

-Reklam-
0 oy
(1,113 puan) tarafından

Mesaj geldi mi basvurudan sonra

(104 puan) tarafından

Hayir size geldimi 

(1,113 puan) tarafından

Ben daha yapmadım ama mesaj gelecekmiş IBAN gonderiyorlarmis MSj geç gelebiliyormus

(104 puan) tarafından

Az once mesaj gelmis bana simdi gonderecegiz ibana 5 bin tl

(3,524 puan) tarafından

Bankaya gitmeden IBANa göndermek oluyormuyms

0 oy
(9,677 puan) tarafından

Bence olur sonucta ödeme yapacak yani senin adına yaoar

(104 puan) tarafından

İnsalalh olir ya yarin bide full yagisli esim gidebilir ben gidemiyorum iki cocukda var bide rahatsizim biraz umarim esim halleder 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 592 göst.
0 oy
5 cevap 638 göst.
0 oy
1 cevap 205 göst.
0 oy
9 cevap 909 göst.
16 Kasım 2025 Para & Ekonomi kategorisinde Oglumveben (3,524 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...