0 oy
306 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (417 puan) tarafından

Kızlar mantı yapacağım da BİM'in efsane unu var biraz ondan yapsam erir mi acaba suda hiç yapmadım ben ondan

Not yaptım v cok güzel hamur oldu parlıyo resmen 

Bn cpk sert yogurdum o biraz ıgrastırdı ama güzeldi 

Cvp için cok sagolun Allah razı olsun 

4 Cevaplar

0 oy
(9,714 puan) tarafından

Bence kötü un yok yoğurma ile alakalı hamuru güzel ozlestirirsen hersey olur

-Reklam-
0 oy
(895 puan) tarafından

Manti efsane unla guzel oluyor zaten taş gibi sert bi un

0 oy
tarafından

Efsane iyi olur bişey olmaz canım güzel yoğurduktan sonra 

0 oy
(1,948 puan) tarafından

Efsaneden başka unu eve sokmuyorum mantida böbrekte herşeyde çok güzel 

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 453 göst.
3 Eylül 2025 Aile & Aşk kategorisinde Demet bulut (226 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,394 göst.
7 Aralık 2020 Diğer kategorisinde mlodi (50 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 322 göst.
19 Nisan 2022 Diğer kategorisinde & Madamcoco & (2,199 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 166 göst.
24 Mart 2026 Diğer kategorisinde Annelikhisiyati (296 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,548 soru

24,670,698 cevap

367,237 kullanıcı

...