0 oy
348 göst.
Diğer kategorisinde (227 puan) tarafından

Merhaba kızlar. Benım kızım 9bucuk aylık. Koltuktan tutunarak yuruyor.bu gün elını koltuktan buraktı 3sanıye falan desteksız kaldı. Ne zamana yurur bılmıyorum ama çok mutlu oldum öyle gorunce

3 Cevaplar

0 oy
(2,099 puan) tarafından

Annne olmadan once şunu biri dese abartma zaten illaki yuriyecek derdim ama anne olduktab sonra her detayi o.kadar özel ki.Kizim adim attiginda aglamistim cok buyuk bir sey gibi baya duygulanmistim.Guzel yollara yerlere yurusunler indallah :)

(227 puan) tarafından

Evet öyle Anne olunca her anı her detayı çok onemlı her gelısımını gordukce emeklemesını oturmasını tutunup kalkmasını Allahıms bınlerce sukurler ettım. Amin ınsaAllah

-Reklam-
0 oy
(2,931 puan) tarafından

O sırada iki yaşına doğru yürüyen kızım 🤣

(227 puan) tarafından

Pekı benım kızım ne zamana yurur sızce. Tabı her çocuk farklı kendını hazır hıss etmemıs demekkı. Onemlı olan sımdı yuruyor

(2,931 puan) tarafından

Kesinlikle yürüdükten sonra sorun yok..Bence 1 yaşına doğru yürür   

0 oy
(9,702 puan) tarafından

Benimkide oyle yapıyor kenradna kenardan gidiyor onu e dönüp yaşanıyor ellerini salıp alkış falan yapıyor bende merak ediyorum ne zaman yürür acab

(227 puan) tarafından

Sızınkı ne kadarlık

(9,702 puan) tarafından

10 aya girdi ama 2 haftadır yapıyor oyle

(227 puan) tarafından

Bence yasına kadar yururler inşallah

İlgili sorular

+1 oy
11 cevap 386 göst.
1 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Tokyo (254 puan) tarafından soruldu
+4 oy
4 cevap 728 göst.
5 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Eslem 01 (902 puan) tarafından soruldu
+3 oy
18 cevap 1,362 göst.
23 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 497 göst.
3 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,423 soru

24,668,891 cevap

367,152 kullanıcı

...