0 oy
136 göst.
Diğer kategorisinde (39 puan) tarafından

Bebeğim  nesne takibi yapmıyor .mesela elimi götürüp getiriyorum odaklanamiyor.  Ama bizi takip ediyor . Ben anlamadım. 

3 Cevaplar

+1 oy
(4,374 puan) tarafından

Bebeğiniz henüz 2 aylık olduğu için olabilir mi 2 aylık bebekten beklentiniz çok yüksek

(39 puan) tarafından

Kaç aylık  takip etmeye baslar

(4,374 puan) tarafından

4. Aydan itibaren

-Reklam-
0 oy
(2,518 puan) tarafından

e cok erken cunku

(39 puan) tarafından

Kaç aylıkken başlar cnm

0 oy
(2,262 puan) tarafından

Benim kızım üç buçuk aylık oldu sonra yavaş yavaş takip etmeye başladı şuan 4 aylık yavaş yavaş elini atiyir birşeyler tutmaya çalışıyor bebekler yavaş yavaş gelişir evet çabuk büyüyor deriz ama gelişimi de biraz sabırla beklemek lazım 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 367 göst.
0 oy
1 cevap 165 göst.
0 oy
8 cevap 572 göst.
21 Eylül 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Sihirlimom (7,035 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 887 göst.
9 Şubat 2020 Alışveriş-Hediye kategorisinde kşe06 (57 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...