Bebeğim nesne takibi yapmıyor .mesela elimi götürüp getiriyorum odaklanamiyor. Ama bizi takip ediyor . Ben anlamadım.
Bebeğiniz henüz 2 aylık olduğu için olabilir mi 2 aylık bebekten beklentiniz çok yüksek
Kaç aylık takip etmeye baslar
4. Aydan itibaren
e cok erken cunku
Kaç aylıkken başlar cnm
Benim kızım üç buçuk aylık oldu sonra yavaş yavaş takip etmeye başladı şuan 4 aylık yavaş yavaş elini atiyir birşeyler tutmaya çalışıyor bebekler yavaş yavaş gelişir evet çabuk büyüyor deriz ama gelişimi de biraz sabırla beklemek lazım
1,512,228 soru
24,666,599 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın