0 oy
265 göst.
Diğer kategorisinde (4,845 puan) tarafından

Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı ve cinsiyeti  öğrendik. Hamile kaldığım andan itibaren erkek hissettiğim için herkes dalga geçiyordu benimle. Doktor erkek olduğunu söyledi. Kızım evin tek prensesi olarak kalmaya devam edecek. Artık erkek isim postlarını açacım bol bol 😂

4 Cevaplar

0 oy
(4,444 puan) tarafından

Hayırlı olsun kesin mi peki doktor kesin olarak erkek dedi mi

(4,845 puan) tarafından

Kesn erkek dedi ama değişmez herhalde

-Reklam-
0 oy
(1,655 puan) tarafından

Sağlıkla gelsin canım inşallah🤍 bende 2 hafta önce öğrendim bir oğlum var şimdi bir kızım olacak Allah iki meyvedende tattırdı çok şükür Allah isteyen dileyen herkese nasip etsin 😊

(4,845 puan) tarafından

Amin sağlıkla doğsunlar İnşallah

0 oy
(10,356 puan) tarafından

Yakın arkadaşım hamile 14 haftalık. Bu haftaya kadar 3 doktor %95 erkek demişti. Kendi doktoru ben erkek diyemiyorum %51 kız dedi :)  Fetal DNA testinde kızları olacağını öğrendiler :))

(4,845 puan) tarafından

Ben 16 haftalık oldum ama doktorda hemen gördü söyledi

(10,356 puan) tarafından

16. haftada şaşmaz evet. Sağlıkla gelsin beyefendi :)

(4,845 puan) tarafından

Teşekkür ederim:))

0 oy
(2,158 puan) tarafından

Kaç haftaliksin kız kaç haftada netleşti 😄

(4,845 puan) tarafından

16 haftalık şuanda, doktorda direkt erkek dedi

İlgili sorular

+1 oy
7 cevap 330 göst.
8 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 111 göst.
0 oy
5 cevap 322 göst.

Kategoriler


1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...