0 oy
818 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (73 puan) tarafından

5 yaş ikizler ve 3 aylık bebekle kafayı yemek uzereyim bebek beni yormuyo ama ikiz oğlanlar bni bitirdi hiç laf anlamiyolar söz dinlemez oldular kndi ihtiyaclarini bile gidermiyolar 

15 Cevaplar

+1 oy
(1,882 puan) tarafından

Pek iyi sayilmam bendee şu iki aydir resmen cehennem azabindayim 

-Reklam-
+1 oy
(6,926 puan) tarafından

Ne gereek vardı demekten kendimi alı koyamadım Allah sabır versin büyük cesaret

0 oy
(16,092 puan) tarafından

Ay Allah yardım etsin bacım 2çocukla kafayı yiyen ben iş hiç bitmiyor falan. Birinin işini halledip otırayım desen diğeri bişey istiyo bu sefer. 3ü düşünemiyorum Allahım isteyene versin. Cinsiyetleri ne bari

(73 puan) tarafından

İkizler erkek Bebek de kız 😇

(16,092 puan) tarafından

İyi bari Allah bağışlasın hayırlı evlat olsunlar inşallah 🥰

0 oy
(919 puan) tarafından

Üçüde erkek olunca benim psikoloji nanay valla😅 

Buyukler okuldayken rahat oluyor ama eve gelir gelmez kıyamet kopuyor🤦🏻‍♀️

0 oy
(9,179 puan) tarafından

4 çocuk olurmu 🤭

(1,928 puan) tarafından

Ne cesareti yok valla ikisi kaza kurbaniyim ama evlat benim evladım aldır bakamasizsin vs diyen çok oldu ama asla cana kıyamam okadar korunmama rağmen verdiyse vardır bir bildiği diye kızdım aldırmadım evet zor oluyor yalan yok piskolojik olarak yipraniyorum ama yeterli onlar iyi olsunlar modumdayim:))

(4,369 puan) tarafından

Canları saolsun tabi ne kadar yıpransakta iyiki varlar

(9,179 puan) tarafından

Benim hepsi isteyerek oldu hatta 4.olmadı doktara gittim herkesin diline düştüm 😅 aramızda para toplayak tüp Bebek yaptorak olmucak böyle die 

(4,369 puan) tarafından

Maşallah Mevlâm acılarını göstermesin

(9,179 puan) tarafından

Aminn canım 


0 oy
(2,518 puan) tarafından

bzaten ikizlerden sonra tekrar bebek yapma mantalitesi ve cesareti. psikljik durumun iyi olmadiginin ispatiymis.bide ustune bebek yapma isi gerceklestirilmis. daha ne olsunki😂

(17,478 puan) tarafından

Hahaha 😂

0 oy
(7,041 puan) tarafından

Aman allahım seni düşünemiyorum benim 5 yaşındaki oğlumu düşününce bide 2 tane aynı ayyy kafayı hepten yerdim yemin ederim ki 2 gün önce sinir krizi geçirdim yol böyle birşey psikolojimi bozuyor asla durmuyor ve çokkkkkkkk konuşuyor 

0 oy
(4,354 puan) tarafından

Kızım yarın 1 yaşına girecek.

Oğlum 17 gün sonra 2 yaşına girecek.

Karnımdaki de inşallah hayırla afiyetle sağlıkla sıhhatle kazasız belasız şubat gibi doğacak.

Böylece 3 çocuklu kervanına ben de katılmış olacağım.

Çok zor olacak tabi ki, seninkiler en azından bezli mamalı da değiller, iyi kötü laftan anlayacak yaştalar.

Benimkilerin hepsi bebek olacak, üçüz gibi büyüteceğim inşallah.

Tabi ki zor, tabi ki güzel. Mutlaka delireceğim zamanlar da olacak ama ben her şeyin iyi yanına bakma taraftarıyım. Elhamdülillah olmuşlar.

Annemin 6 çocuğu var, şimdiki aklım olsa bir 6 tane daha yapardım diyor. Kaynanam da aynı şekilde.

Yaş ilerledikçe ve çocuklar büyüdükçe çok çocuklu olmak insanı mutlu ediyor sanırım. 

(2,525 puan) tarafından

Maşallah  bennki qrasinda bir buçuk yaş var demediklerini koymadılar bana doğdu hala hayrlı olsun demek zor geldi

(4,354 puan) tarafından

Ay kime ne? Rahim benim, çocuk benim.

Bana sadece eğer sağlık sorunum olursa doktorum, eşim çocuk istemiyorsa eşim bir şey diyebilir.

Geri kalanına hayırlı olsun demek düşer. Demiyor mu? By by. 

(2,525 puan) tarafından

Vala canım geçen bile karşı komşum niye acele ettin dedi kaynanam hala   yapmasaydiniz dedi mesafeli oldum halde. Kimseye skntimi bile açmadim halde herkes den olumsuz birşey duymamak için 

(4,354 puan) tarafından

Böyle söyleyen insanlar iyiliğini düşünüyorum cümlesine saklanarak hadlerine düşmediği halde yargılıyorlar aslında. O yüzden bir dahaki sefere seni ilgilendiren yeri neresi diye sor. Cevabı yok bunun, öyle kalakalırlar. 

0 oy
(39,700 puan) tarafından

Okul başladığından beri iyice kafayı yedim 

0 oy
(252 puan) tarafından

İki çocukluyum delirmek üzereyim

0 oy
(2,525 puan) tarafından

Benimde beş buçuk  yaşında  20. Aylık üçüncü bir buçuk aylık büyükler daha çok yıpratıyor  en kolayı yenidoğan Muş diyorum vala 

0 oy
(1,799 puan) tarafından

Bende 3 tane ruhen bedenen çökmüş durumdayım uykusuzluktan perişan oldum. Büyüğüm 1. Sınıf onunda ayrı zorluğu küçüğüm 21 aylık gece kesinlikle yatırımıyor 

0 oy
(1,582 puan) tarafından

Merak etmeyin 5 çocukla Ben daha kafayı yemediysem siz de yemezsiniz😂😂

0 oy
(9,450 puan) tarafından

Düzenim oturmuş iyiyim aslında ama seninde dediğin gibi şu iki büyüğüm evi yıkıyorlar ve istekleri bitmiypr resmen zorbalanıyorum 😃 ayy bazen ev yıkılıyor sanki 😃

6 yaş 4 yaş ve 16 aylık 

0 oy
tarafından

14 4,5 3 aylık ben kimin nerdeyim niye varım diyecek seviyeye getiriyorlar o derece

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 545 göst.
5 Aralık 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Pppppp (1,750 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 504 göst.
7 Eylül 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Miniminnak (5,104 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 348 göst.
0 oy
9 cevap 514 göst.
6 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Humaninannesi (1,118 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...