5 yaş ikizler ve 3 aylık bebekle kafayı yemek uzereyim bebek beni yormuyo ama ikiz oğlanlar bni bitirdi hiç laf anlamiyolar söz dinlemez oldular kndi ihtiyaclarini bile gidermiyolar
Pek iyi sayilmam bendee şu iki aydir resmen cehennem azabindayim
Ne gereek vardı demekten kendimi alı koyamadım Allah sabır versin büyük cesaret
Ay Allah yardım etsin bacım 2çocukla kafayı yiyen ben iş hiç bitmiyor falan. Birinin işini halledip otırayım desen diğeri bişey istiyo bu sefer. 3ü düşünemiyorum Allahım isteyene versin. Cinsiyetleri ne bari
İkizler erkek Bebek de kız 😇
İyi bari Allah bağışlasın hayırlı evlat olsunlar inşallah 🥰
Üçüde erkek olunca benim psikoloji nanay valla😅
Buyukler okuldayken rahat oluyor ama eve gelir gelmez kıyamet kopuyor🤦🏻♀️
4 çocuk olurmu 🤭
Ne cesareti yok valla ikisi kaza kurbaniyim ama evlat benim evladım aldır bakamasizsin vs diyen çok oldu ama asla cana kıyamam okadar korunmama rağmen verdiyse vardır bir bildiği diye kızdım aldırmadım evet zor oluyor yalan yok piskolojik olarak yipraniyorum ama yeterli onlar iyi olsunlar modumdayim:))
Canları saolsun tabi ne kadar yıpransakta iyiki varlar
Benim hepsi isteyerek oldu hatta 4.olmadı doktara gittim herkesin diline düştüm 😅 aramızda para toplayak tüp Bebek yaptorak olmucak böyle die
Maşallah Mevlâm acılarını göstermesin
Aminn canım
bzaten ikizlerden sonra tekrar bebek yapma mantalitesi ve cesareti. psikljik durumun iyi olmadiginin ispatiymis.bide ustune bebek yapma isi gerceklestirilmis. daha ne olsunki😂
Hahaha 😂
Aman allahım seni düşünemiyorum benim 5 yaşındaki oğlumu düşününce bide 2 tane aynı ayyy kafayı hepten yerdim yemin ederim ki 2 gün önce sinir krizi geçirdim yol böyle birşey psikolojimi bozuyor asla durmuyor ve çokkkkkkkk konuşuyor
Kızım yarın 1 yaşına girecek.
Oğlum 17 gün sonra 2 yaşına girecek.
Karnımdaki de inşallah hayırla afiyetle sağlıkla sıhhatle kazasız belasız şubat gibi doğacak.
Böylece 3 çocuklu kervanına ben de katılmış olacağım.
Çok zor olacak tabi ki, seninkiler en azından bezli mamalı da değiller, iyi kötü laftan anlayacak yaştalar.
Benimkilerin hepsi bebek olacak, üçüz gibi büyüteceğim inşallah.
Tabi ki zor, tabi ki güzel. Mutlaka delireceğim zamanlar da olacak ama ben her şeyin iyi yanına bakma taraftarıyım. Elhamdülillah olmuşlar.
Annemin 6 çocuğu var, şimdiki aklım olsa bir 6 tane daha yapardım diyor. Kaynanam da aynı şekilde.
Yaş ilerledikçe ve çocuklar büyüdükçe çok çocuklu olmak insanı mutlu ediyor sanırım.
Maşallah bennki qrasinda bir buçuk yaş var demediklerini koymadılar bana doğdu hala hayrlı olsun demek zor geldi
Ay kime ne? Rahim benim, çocuk benim.
Bana sadece eğer sağlık sorunum olursa doktorum, eşim çocuk istemiyorsa eşim bir şey diyebilir.
Geri kalanına hayırlı olsun demek düşer. Demiyor mu? By by.
Vala canım geçen bile karşı komşum niye acele ettin dedi kaynanam hala yapmasaydiniz dedi mesafeli oldum halde. Kimseye skntimi bile açmadim halde herkes den olumsuz birşey duymamak için
Böyle söyleyen insanlar iyiliğini düşünüyorum cümlesine saklanarak hadlerine düşmediği halde yargılıyorlar aslında. O yüzden bir dahaki sefere seni ilgilendiren yeri neresi diye sor. Cevabı yok bunun, öyle kalakalırlar.
Okul başladığından beri iyice kafayı yedim
İki çocukluyum delirmek üzereyim
Benimde beş buçuk yaşında 20. Aylık üçüncü bir buçuk aylık büyükler daha çok yıpratıyor en kolayı yenidoğan Muş diyorum vala
Bende 3 tane ruhen bedenen çökmüş durumdayım uykusuzluktan perişan oldum. Büyüğüm 1. Sınıf onunda ayrı zorluğu küçüğüm 21 aylık gece kesinlikle yatırımıyor
Merak etmeyin 5 çocukla Ben daha kafayı yemediysem siz de yemezsiniz😂😂
Düzenim oturmuş iyiyim aslında ama seninde dediğin gibi şu iki büyüğüm evi yıkıyorlar ve istekleri bitmiypr resmen zorbalanıyorum 😃 ayy bazen ev yıkılıyor sanki 😃
6 yaş 4 yaş ve 16 aylık
14 4,5 3 aylık ben kimin nerdeyim niye varım diyecek seviyeye getiriyorlar o derece
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın