Bence gayet iyi kestirme. Çok yakışmış ayrıca canım
Hayır kestirirsen kötü durur fakat astar boyu çok kısa geldi gözüme
1,512,679 soru
24,672,230 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın