napiyonuz kızlar bitti mı işler yaptınız mı yemekler.. benim yemeğim hazır sayılır bi pilav kaldı bide rulo pasta yaptım tadına bakmadım ama güzel oldu bence😂 içinde muhallebi muz bide damla çikolata kullandım, şimdi oturdum oğluşumu emziriyorum uyursa pilav yapacam inşallah.
Afiyet olsn canm . Bnde tavuklu şehriye çorbası karışık kızartma dündende makarna var yeter menüm böyle
daha ne olsun canım afiyet olsun sizede
Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor ben bugün tembelim biraz eşim geç gelecek yemek yemez kızımla tekiz bakalım ne yapacam
sağol canım
bende kızımla başbaşa olunca işte makarna gibi basit birşeyle gecictiriyorum
İzmir Köfte ve pilav yapacağım bir yaş pasta yapmak istiyorum kedi dili ile bütün malzemeleri aldım bekliyor beni bugün mutfak dolaplarını sileceğim inşallah
kolay gelsin canım
Eline sağlık canım bnde kızıma çorba püre yaparım diye alınan kabaktan kendime tatlı yaptım üzerine de bol tahin tarçın döküp kahvaltı niyetine yedim hiçbişi yiyesim yok süt olsun diye tatlı yiyorum
Tavuk var haşlayıp sonra kızartıcak annem
Bende tavuk suyuna Diyarbakır usulü bol kuru reyhanlı iç pilav yapıcam bide salata
ohh afiyet olsun sizede
Ellerine kollarına sağlık canım çok güzel görünüyor 😋 benim işlerim çoktan bitti dün de yemek yapmıştım sulu patates yemeği makarna vardı eşim de somon alıp gelmişti balık yiyelim dedi yemeklerim kaldi bugün de onları yeriz artık yengem de sağolsun ıspanaklı börek göndermiş seviyorum diye ☺ minik kuşuma banyo yaptırdım kendisi etkinlik yapıyor bende uzandım öylece 🤗
ohh ne güzel canım dinlen bol bol.. afiyet olsun canım sizede
Çok teşekkür ederim canım benim size de afiyet şifa olsun 💜
bende kızı 12de uyuttum ılk defa bu kadar uzun uyu yarım saat oluyor uyanalı menude sebze dolması var pastanız güzel gözüküyor elınıze saglıkk
teşekkür ederim canım 🫶🏻
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın