Hamileyim karnım yamuk gibi duruyor, normal mi?

0 oy
520 göst.
Diğer kategorisinde (2,040 puan) tarafından

Kızlar bu aralar iyice y.amuk gibi duruyor sol taraf daha önde bebeğim sol tarafta ondan dolayı mı ve normal mi bu durum

image

8 Cevaplar

+1 oy
(20,159 puan) tarafından

Tek tarafa toplanmış minik annesi normal 

(2,040 puan) tarafından
+1

Ay içim rahatladı çok sagol canım ya korktum hep solda 

-Reklam-
0 oy
(1,884 puan) tarafından

Sol tarafi daha cok seviyor demekki💜isme karar verdinmi canim

(2,040 puan) tarafından

Ondan o zaman bende diyorum kac gündür niye böyle y.amuk duruyor isim daha karar vermedik ya doğuma 4 ay var anca karar veririm😂

(1,884 puan) tarafından

Bizde son ana kadar karar vermedik😂

(2,040 puan) tarafından

Erkek isimleri zor ya kızımda eşim koymuştu hemen 

(1,884 puan) tarafından

Evet bizde zorlandik ,kizlarda hic zorlanmadik

(2,040 puan) tarafından

Kız isimleri kolay ondan 🥰

0 oy
(14,523 puan) tarafından

normal canım bebek hareket ettikçe değişik değişik şekillere girer😂

(2,040 puan) tarafından

İçim rahatladı sağol canım hep solda beyefendi🥰 kızım da sağ tarafı seviyordu 

0 oy
(1,454 puan) tarafından

Ay ne güzel bir his varyaaa😊🤲 sen şimdi anlatınca hamileligim aklıma geldi böyle içimde hareket ediyordu birtarafta toplanıp sıkardi beni ,gün ilerledikçe o sert tekmeleri 🙈 Rabbim hamileliğini güzel eylesin ,güzel geçsin herzaman 

(2,040 puan) tarafından

Evet canım benimde 2.gebeligim ilkte böyle değildi tedirgin olmuştum o yüzden ve 6 aylık doğdu kızım hamileligimin tadını bile çıkaramadım hicbisey anlamamıştım bunda inşallah güzel geçer ve oğlum inşallah ablası gibi erken gelmez

0 oy
(1,651 puan) tarafından

O tarafta toplanmış canım arada benimde oluyor kaç haftalıksın

(2,040 puan) tarafından

19 haftalık oldum canım hep solda o zaman 😂

(1,651 puan) tarafından

Olabilir canım benimde kızım şuanda aynısı 28 haftalık oda solda toplanıyor genel olarak 😊

(2,040 puan) tarafından

Demek o tarafta daha keyifliler 😂

0 oy
(4,955 puan) tarafından

Çok normal canım bazen bebekler uzun süre tek tarafta toplu kalabiliyor 😍😍 maşallah 🤲ay o his geldi birden çok tuhaf ama güzeldi 🥹

(2,040 puan) tarafından

Oh içim rahatladı çocuk aşağıya mi kayıyor acaba dedim annem diyordu sen hep düşüyordun ebe düzeltiyordu😂

(4,955 puan) tarafından

Korkma canım Allahın izniyle sağlıka zamanında gelir inşallah 🤲☺️ erken doğum yaptığın için korkun çok normal ama kendinide yıpratma keyfini sür ❤️

(2,040 puan) tarafından
+1

İnşallah canım çok sagol🥰

0 oy
(3,375 puan) tarafından

Sanane ya istediği şekle girer 😂Rahat rahat takılıyor bırak işte sağda solda dedikodusunu etme☺️

Benim iç karnım geniş çok çıkmazdı karnım çıkanda hep solda ***** olurdu normal yani

(2,040 puan) tarafından

Beyefendinin keyfi yerinde o zaman solda takılıyor hep😂

(3,375 puan) tarafından

Son hamilelegim aşırı kötü geçti benim 9 ay bı Allah bilir bı ben olaylar ağrılar hep yattım doğsun diye gün saydım resmen şuan 16 aylık oldu valla zaman geciyo ya tadını cikar

(2,040 puan) tarafından

Kıyamam neyseki büyümüş paşa azda olsa duzelmistir sorunlar. Benim de kızım 6 aylık doğmuştu hamileliğim den bisey anlamamıştım umarım oğlum zamanında sağlıkla doğar da

(3,375 puan) tarafından

İnşallah zamanında sağlıkla al kucağına.bin şükür şuan iyi yani yürüyüp heryeri karistirmasini saymazsak

(2,040 puan) tarafından

İnşallah canım 

0 oy
(140 puan) tarafından

Sol tarafa toplanmış canım benimkide ikizdi her biri bir tarafta toplanırdi karnım kalp şeklinde olurdu 😂

(2,040 puan) tarafından

Ya solu çok seviyor herhalde 😂 hep solda bizimki 

(140 puan) tarafından

Sağlıkla kucağına alırsın inşallah evet bebekler sevdiği yere toplanıyor hep ☺️

(2,040 puan) tarafından

Sağol canım akşam bakıyorum başka yerde sabah yine solda 😂

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamileyken karnın bir tarafının daha şiş olması normal mi?
Evet, hamilelikte karnın bir tarafının daha belirgin veya şiş görünmesi genellikle normal bir durumdur. Bebeğin rahim içindeki pozisyonu, sırtını veya uzuvlarını karnınızın bir tarafına yaslaması karın şeklinin asimetrik görünmesine neden olur. Özellikle gebeliğin ikinci yarısından itibaren bebeğin hareketliliği arttıkça bu durum sıkça gözlemlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin pozisyonu karnın yamuk durmasına neden olur mu?
Bebeğin rahim içerisindeki konumu karın şeklini doğrudan etkileyen en önemli faktördür. Bebek bir tarafa doğru yan yattığında veya sırtını o bölgeye yasladığında karnınız o tarafta daha sert ve çıkıntılı hissedilebilir. Bu durum bebeğin aktif olduğunu ve hareket alanını kullandığını gösterir, genellikle endişelenecek bir durum değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hangi durumlarda hamilelikte karın şeklindeki asimetri için doktora gidilmeli?
Karnınızın yamuk görünmesiyle birlikte şiddetli ağrı, kramp, vajinal kanama veya bebeğin hareketlerinde belirgin bir azalma hissediyorsanız vakit kaybetmeden doktorunuza danışmalısınız. Eğer karın bölgesindeki asimetriye sertlik ve geçmeyen ağrılar eşlik ediyorsa bu durum rahim kasılmaları veya farklı bir sağlık sorununun habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte bebeğin hareketleri karın şeklini nasıl değiştirir?
Bebeğin hareketleri, özellikle kol ve bacaklarını karnınıza doğru itmesiyle karın yüzeyinde geçici tümsekler veya şekil bozuklukları oluşturabilir. Bu durum genellikle anlıktır ve bebek pozisyon değiştirdiğinde karın görüntünüz tekrar normale döner. Gebeliğin 20. haftasından sonra bu tür belirgin şekil değişimleri anneler tarafından çok daha net hissedilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnımın bir tarafı neden daha sert ve şiş duruyor?
Karnınızın bir tarafının daha sert ve şiş durmasının temel nedeni bebeğin o bölgeye baskı uygulamasıdır. Rahim kasları bebeğin pozisyonuna göre esnerken bazı noktalarda daha fazla gerginlik oluşabilir. Ayrıca karın kaslarınızın yapısı ve bebeğin amniyotik sıvı içindeki duruşu da görsel olarak asimetrik bir görünüm oluşmasına katkıda bulunur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 339 göst.
5 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Asabii (1,454 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 610 göst.
6 Ekim 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 545 göst.
24 Temmuz 2020 Aile & Aşk kategorisinde Huzgundolu87 (64 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 548 göst.
6 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...