0 oy
580 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (498 puan) tarafından

Sizce hangisi daha güzel?

image

image

image

image


11 Cevaplar

+1 oy
(9,181 puan) tarafından

Tesettürlü biriyseniz bunlar olmaz ama değilseniz son attığın olur

Bacağın altı gözüküyor ondan 

(498 puan) tarafından

Tesettürluyum ama evet astarı biraz daha uzun olabilirdi

-Reklam-
+1 oy
(2,158 puan) tarafından

Kahverengi olan güzel ilk resim . Ama bacağınızı gösterir kısa biraz tesetturluyseniz uygun degil

0 oy
(319 puan) tarafından

kesinlikle 1

0 oy
(9,208 puan) tarafından

1 ve son resim güzel

0 oy
(2,019 puan) tarafından

2 dışındakiler hoşuma gitmedi 

0 oy
(10 puan) tarafından

1. Çok güzel

0 oy
(1,021 puan) tarafından

3 cok guzel icinin astari esit olursa etekle giyilir

0 oy
(6,930 puan) tarafından

1 ve 3 numara 

0 oy
(5,464 puan) tarafından

1 ve 2 güzel boyun kısaysa etek boyuna sorun olmaz

0 oy
(32,624 puan) tarafından

Ben yalnıZca birinci eteği beğendim canım diğerleri tarzıma uygun değil 

0 oy
(2,261 puan) tarafından

1 ve 4 güzel görünüyor 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 467 göst.
10 Kasım 2022 Diğer kategorisinde gulistaN_18 (10,124 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,216 göst.
0 oy
12 cevap 567 göst.
12 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Ada3 (2,310 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 325 göst.
16 Ağustos 2024 Moda kategorisinde Bsbs (7 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,198 soru

24,666,164 cevap

366,986 kullanıcı

...