Sizce hangisi daha güzel?
Tesettürlü biriyseniz bunlar olmaz ama değilseniz son attığın olur
Bacağın altı gözüküyor ondan
Tesettürluyum ama evet astarı biraz daha uzun olabilirdi
Kahverengi olan güzel ilk resim . Ama bacağınızı gösterir kısa biraz tesetturluyseniz uygun degil
kesinlikle 1
1 ve son resim güzel
2 dışındakiler hoşuma gitmedi
1. Çok güzel
3 cok guzel icinin astari esit olursa etekle giyilir
1 ve 3 numara
1 ve 2 güzel boyun kısaysa etek boyuna sorun olmaz
Ben yalnıZca birinci eteği beğendim canım diğerleri tarzıma uygun değil
1 ve 4 güzel görünüyor
1,512,198 soru
24,666,164 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın