12 artılarda doktor erkeğe benziyor dedi ama haftaya gel ikili tarama sonucuna göre yorum tekrar bakarız cinsiyeti öğreniriz dedi ikili tarama testinde hCG 31 gelmiş bazı kişiler elinin altı ve üstü diye cinsiyet tahmini yapıyorlar bilgisi olan var mı arkadaşlar
hayır onun cinsiyetle alakası yok
Teşekkür ederim yarın tekrar gideceğim bakalım gösterecek mi yeniden kendini
Bende ilk çocuğuma aşırı merak ediyprdum daha 11 haftalıkken doktor doktor gezdim 😅😅ama 2.gebeliğimde hazırlık yapmasam bakmam bile, tek dileğim sağlıklı hayırlı evlat olmaları, şuan 18.2 haftalık cuma kontörlüm var kendilerini gösterirlerse öğrenirim ama sadece hazırlık yapabilmek için, 2.gebeliğin ilk gebeliğe göre heyecanı merakı yok 😅bazen kaç haftalıktı acaba diyorum ilk gebeliğimde günde kaç kez bakardım 😅😅
Benimde 2. Gebeliğim ama hala çok merak ediyorum bebek alışverişini o zamanları hamilelik evresini çok seviyorum
Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻
1,512,304 soru
24,667,494 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın