0 oy
208 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (14 puan) tarafından

12 artılarda doktor erkeğe benziyor dedi ama haftaya gel ikili tarama sonucuna göre yorum tekrar bakarız cinsiyeti öğreniriz dedi ikili tarama testinde hCG 31 gelmiş bazı kişiler elinin altı ve üstü diye cinsiyet tahmini yapıyorlar bilgisi olan var mı arkadaşlar

2 Cevaplar

0 oy
(14,567 puan) tarafından

hayır onun cinsiyetle alakası yok

(14 puan) tarafından

Teşekkür ederim yarın tekrar gideceğim bakalım gösterecek mi yeniden kendini 

-Reklam-
0 oy
(189 puan) tarafından

Bende ilk çocuğuma aşırı merak ediyprdum daha 11 haftalıkken doktor doktor gezdim 😅😅ama 2.gebeliğimde hazırlık yapmasam bakmam bile, tek dileğim sağlıklı hayırlı evlat olmaları, şuan 18.2 haftalık cuma kontörlüm var kendilerini gösterirlerse öğrenirim ama sadece hazırlık yapabilmek için, 2.gebeliğin ilk gebeliğe göre heyecanı merakı yok 😅bazen kaç haftalıktı acaba diyorum ilk gebeliğimde günde kaç kez bakardım 😅😅

(14 puan) tarafından

Benimde 2. Gebeliğim ama hala çok merak ediyorum bebek alışverişini o zamanları hamilelik evresini çok seviyorum 

(189 puan) tarafından

Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 297 göst.
0 oy
3 cevap 225 göst.
+2 oy
4 cevap 246 göst.
20 Şubat 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Anemo (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 155 göst.
2 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Miniminnak (5,104 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...