Pazar günü anlığı olsun 😊🌸
sizler neler yapıyorsunuz nasılsınız kızlar? 🩷
Bu arada kitabı cidden çok yavaş gitse de okuyorum Gülseren budayicioglu hayatın sesini okuyorum 70. Sayfalardayim🤣🤣
İyiz Cnm oh ne güzel bende çocuklarla iglileniyorum eşim yeni gelicek işten çocukların karnını doyurdum yemek yaptım.biraz sonra eşim geldikten sonra yemek yicez sonra eşim yatar bende çocuklarla içerde otururum artık öyle değişen bişi yok bende komple evleri supurdum balkonları yikicam yarın kahvaltıya kaynanam gil.gelicekler lavobo banyoyu yikicam akşamdan böyle yani
Sağol canım öyle valla evde çeşit çeşit top var sürekli top aliyoz patliyo falan 😁🤣
Aynı bizimde öyle eşim kaç tane top balon varsa aliyo bize bir iki gün anca dayaniyo bi bakiyoz patlıyor ☺️☺️
😂Topçular iyi para kazaniyor ,😁
😂😂 hemde nasıl Bizim sayemizde o da bir bugün patlasa diger gün eşim.yine aliyo.balon felan bu sayede iyi alıyorlar parayı😂😂😂
😂
iyi pazarlar kızım gece uyumadı gunduzde pek uyudugu soylenmez kucagımdan ıner ınmez çığlıklarla uyanıyordu uykusuzum kızı birine verıp uyumak ıstıyorum 2 gundur gece uykusu ne bılmıyorum🥺
Uyku işi en zoru çok iyi anlıyorum benim çocuklarımın hep uykuları problemliydi pek uyumayan çocuklar uc senedir böyle iki saat deliksiz uyudugumu bilmiyorum malesef inşallah bian önce dinlenirsin canım 😊🤲🏼🩷
uyudu sımdı inşallah rahat uyurda dinlenirim
Amin canım darısı başıma 😂
Ben de şuan pencereden esen rüzgar karşısında saçlarım uçuşurken kiraz yiyorum şükürler olsun.
Vayyy şahane ortam afiyet olsun canım 😊🩷🌸 ben şuan ev temizliği modundayim 🤣prenses kulkedisine döndü 😁😂
Ay ben de köyde baba evindeyim evi süpürmem lazım da benim oğlana biri 1 2 saat baksa süpürcem. Bakalım yarın pazara gidip diyorum yavru ördek alalım da nasib . Şimdi balkonda karanfil çayı içiyorum.
Ne güzel canım baba evi afiyet olsun 😊🩷 valla benim eşim nöbette bu gece iki çocuk da uyutma modundayim ikisi de direniyor malesef en sonunda oğlumla kapı silmeye başladık 😂 şimdi yine uyku moduna geçtik bakalım inşallah uyurlar😂bizimkine öyle bişey alsak hayvancagiz evin içinde kaccak yer arar 😂
Burda bahçe vr bahçede bakarız da İstanbul'a dönerken komşuya bırakırız diye düşündüm fakat oğlum bağ kurar nasıl bırakcak ki. Ayy kolay gelsin size inşaAllah uyurlar.
Yani canim büyük ihtimal onu da ister bağlanır ama çocuk bu bı yerden sonra da unutur belki 😁
Afiyet şifa olsun canım iyi dinlenmeler bende minnoşum uyumuşken kısa bir mola verdim kızım eşim oturuyoruz çok şükür 🥰
Çok teşekkür ederim canım benim 🥰💜 çok şükür iyi gidiyor kızım 5 yaşında çok güzel ablalık yapiyor teyzesi 🥰 seninkilerin arasi ne kadar var canım
Oyy maşallah rabbim bozmasin 🤲🏼😊 benimkiler iki yaş ya oğlum işte 32 aylik kızım sekiz aylık olacak bizim öyle oldu 😁😂 yine iyi idare ediyoruz şükür bı yandan da ikisi bı arada büyüyor mantığı da dogruymus 🤣
İlk başta bebek bebek oyuncak gibi geldi hoşuna gitti sonra baktı bebek gitmiyor evden heralde biraz hircinlasti ona karşı 🤣
Canları sağolsun da bugünlerde geçer canım Rabbım kolaylık versin inşallah 🥰
Amin canım aynen öyle 🥰🤲🏼
Afiyet olsun canım ne guzel balkon keyfi de bir başka oluyor yazın😊kolay gelsin ben de çocukları uyutmaya çalışıyorum bugün geç kaldılar malesef 🥲
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın