Hayirli sabahlar kizlarim nasilsiniz
Uyandiniz mi kahvalti yaptiniz mi cayinizi kahvenizi aldiniz mi ne var ne yok nasil gecti hafta sonu
Bizim rezillikle gecti ya
Sozde cumartesi sabah esim geceden gelecekti 2 gun kari koca ilk defa temizlik yapcaktik ben hevesli o hevesli bi de geldi ki hastalanmis gitti yatti bi daha toparlanamadi
Bende mide yanmalari sirt bel agrisi esim bi taraftan ayyy cok zor gecti elhamdülillah
Bugun ise gitti hala kotuymus bende gece nasil uyuduysam 10da zor uyandim o da cocuk aciktim dedide oyle uyandim kac gundur uyuyamiyodum o cikti heralde
Kalkinca makinaya camasir attim calisiyo cocuga kahvalti verdim benimde hic canim istemiyo yatiyorum yine siz napiyosunuz kizlar nasilsiniz
Hayırlı sabahlar. Çoktan kahvaltı yaptık biz. Bulaşıkları yıkadım bitirdim. Bitirir bitirmez kendimi duşa attım. Terden artık her yerim kaşınıyordu. Simdi kalkıp etrafı toplayıp süpürecem.
Oh masaAllah erken baslamissin gune en guzeli
Günaydın hayırlı günler olsun canım Allah kolaylık versin işler bı şekilde yapılır bende kavalti yaptım eve basliycam çamaşır mutfak sil süpür derken saat 4 olur makarna salatasi yapicam yoğurdum var ziyan olmasın öyle işte mide yanmana şurup bı tek içerdim ben bide esoguk süt işe yarardi
Biter biterde cok fazla uzadi ve benim isim hep boyle oluyo cok uzuyo hayirlsi artik vardir Rabbimin bi bildigi bakalim makarna salatasi da su sicaklarda en iyilerden biri olabilir valla en iyisini dusunmussun mide yanmasina bende sadece surup iciyorum sutten tiksindim icemiyorum yogurt ayran da once iyi geliyodu son donemlerde o da fayda etmiyo yapcak bisey yok surubunda tadi kotu ama bi kac saat kesiyo
Bende son üç ay çok çektim yanma olduğu zaman uyku bilmezdim ama geçiyor hepsi
Evet benimde son 1 ayim kaldi
Geçmiş olsun canım
Bende kötüyüm çünkü 6+1 haftadan bulantı ve halsizlikten çok yorgunum kalkamıyorum bile 🤢
Ayyy 4uncu mu kiz masaAllah sana o haftalarda ben gece deliksiz sabaha kadar uyur gun icinde de sabah ogle aksam 1er saat muhakkak uyurdum elimde olmadan sabah kalkar kahvalti yapardim mesela toplamadan uyurdum geri kalkar oglen yemegi yapardim cocugu ogle uykusuna zor yatiririrdim kalkinca bi yemek yer aksam cayi koyar uyuyakalirdim bi kac kez ocak acik uyumusum iyiki yangin cikmadi bulantilar benim 14te gecti sabret gececek merak etme
Koşturmacayla geçti valla benimki kuzum ayaklarım ağrıyo hala uykusuzum bide daha alışamadım çok şükür bu günüme ❤️
Naptin gectin mi eve
Evet canım cumartesi geçtim
Hadi gozun aydin canim benim cok sevindim alisirsin zamanla olur
Sağol canım Allah razı olsun 🌺 inşallah ya duş alma ve uyuma sorununu aşarsam
Günaydın canım.biz küçük oğlanla güne erken başladık.saat 6 gibi kalktı sonra abisi uyandı.kahvaltı faslı bitince sofraları makineye attım mutfağını süpürdüm.küçük uyursa inşallah çöpleri atıp şöyle heryeri elden geçirecek sonra duş
Off makinaya atcam deyince sinirlerim yine tepeme cikti kolay gelsin sana da
1,512,170 soru
24,665,859 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın