0 oy
92 göst.
önce Diğer kategorisinde (1,873 puan) tarafından

Hayirli sabahlar kizlarim nasilsiniz 

Uyandiniz mi kahvalti yaptiniz mi cayinizi kahvenizi aldiniz mi ne var ne yok nasil gecti hafta sonu 


Bizim rezillikle gecti ya 

Sozde cumartesi sabah esim geceden gelecekti 2 gun kari koca ilk defa temizlik yapcaktik ben hevesli o hevesli bi de geldi ki hastalanmis gitti yatti bi daha toparlanamadi 

Bende mide yanmalari sirt bel agrisi esim bi taraftan ayyy cok zor gecti elhamdülillah 


Bugun ise gitti hala kotuymus bende gece nasil uyuduysam 10da zor uyandim o da cocuk aciktim dedide oyle uyandim kac gundur uyuyamiyodum o cikti heralde 


Kalkinca makinaya camasir attim calisiyo cocuga kahvalti verdim benimde hic canim istemiyo yatiyorum yine siz napiyosunuz kizlar nasilsiniz 

5 Cevaplar

0 oy
önce (39,700 puan) tarafından

Hayırlı sabahlar. Çoktan kahvaltı yaptık biz. Bulaşıkları yıkadım bitirdim. Bitirir bitirmez kendimi duşa attım. Terden artık her yerim kaşınıyordu. Simdi kalkıp etrafı toplayıp süpürecem. 

önce (1,873 puan) tarafından

Oh masaAllah erken baslamissin gune en guzeli 

-Reklam-
0 oy
önce (3,379 puan) tarafından

Günaydın hayırlı günler olsun canım Allah kolaylık versin işler bı şekilde yapılır bende kavalti yaptım eve basliycam çamaşır mutfak sil süpür derken saat 4 olur makarna salatasi yapicam yoğurdum var ziyan olmasın öyle işte mide yanmana şurup bı tek içerdim ben bide esoguk süt işe yarardi

önce (1,873 puan) tarafından

Biter biterde cok fazla uzadi ve benim isim hep boyle oluyo cok uzuyo hayirlsi artik vardir Rabbimin bi bildigi bakalim makarna salatasi da su sicaklarda en iyilerden biri olabilir valla en iyisini dusunmussun mide yanmasina bende sadece surup iciyorum sutten tiksindim icemiyorum yogurt ayran da once iyi geliyodu son donemlerde o da fayda etmiyo yapcak bisey yok surubunda tadi kotu ama bi kac saat kesiyo 

önce (3,379 puan) tarafından

Bende son üç ay çok çektim yanma olduğu zaman uyku bilmezdim ama geçiyor hepsi 

önce (1,873 puan) tarafından

Evet benimde son 1 ayim kaldi 

0 oy
önce (10,982 puan) tarafından

Geçmiş olsun canım 

Bende kötüyüm çünkü 6+1 haftadan bulantı ve halsizlikten çok yorgunum kalkamıyorum bile 🤢

önce (1,873 puan) tarafından

Ayyy 4uncu mu kiz masaAllah sana o haftalarda ben gece deliksiz sabaha kadar uyur gun icinde de sabah ogle aksam 1er saat muhakkak uyurdum elimde olmadan sabah kalkar kahvalti yapardim mesela toplamadan uyurdum geri kalkar oglen yemegi yapardim cocugu ogle uykusuna zor yatiririrdim kalkinca bi yemek yer aksam cayi koyar uyuyakalirdim bi kac kez ocak acik uyumusum iyiki yangin cikmadi bulantilar benim 14te gecti sabret gececek merak etme 

0 oy
önce (13,666 puan) tarafından

Koşturmacayla geçti valla benimki kuzum ayaklarım ağrıyo hala uykusuzum bide daha alışamadım çok şükür bu günüme ❤️

önce (1,873 puan) tarafından

Naptin gectin mi eve 

önce (13,666 puan) tarafından

Evet canım cumartesi geçtim 

önce (1,873 puan) tarafından

Hadi gozun aydin canim benim cok sevindim alisirsin zamanla olur 

önce (13,666 puan) tarafından

Sağol canım Allah razı olsun 🌺 inşallah ya duş alma ve uyuma sorununu aşarsam

0 oy
önce (5,461 puan) tarafından

Günaydın canım.biz küçük oğlanla güne erken başladık.saat 6 gibi kalktı sonra abisi uyandı.kahvaltı faslı bitince sofraları makineye attım mutfağını süpürdüm.küçük uyursa inşallah çöpleri atıp şöyle heryeri elden geçirecek sonra duş 

önce (1,873 puan) tarafından

Off makinaya atcam deyince sinirlerim yine tepeme cikti kolay gelsin sana da 

İlgili sorular

+6 oy
14 cevap 697 göst.
29 Aralık 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 195 göst.
10 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Alpingo!!45 (747 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 346 göst.
2 Eylül 2024 Aile & Aşk kategorisinde Zeynosss (16,092 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 469 göst.
16 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Nezire5816 (831 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...