Kayınvalidemle görüşmek istemiyorum, bu durum normal mi?

+2 oy
293 göst.
önce Diğer kategorisinde (41 puan) tarafından

Evinize çağırır misiniz yada evine ne sıklıkta gider siniz sever misiniz mecburiyetten mi görüşüyor sunuz 

21 Cevaplar

+2 oy
önce (13,667 puan) tarafından

Severdim çokta severdim hatta şuan nötr üm umrum dışı kendisi 

-Reklam-
+2 oy
önce (4 puan) tarafından

Zerre kadar sevmem hep bi fitne hep bi yalan dolan peşinde iki yüzlünün önde gideni önceden eşim için mecbur görüşürdüm şimdi oda gördüğü için ses çıkarmıyor hiç bi şekilde görüşmem görüşmekte istemem 

+2 oy
önce (1,372 puan) tarafından

Mecburi görüşüyorum evime gelmesin diye surat asıyorum kendisinden nefret ediyorum oda benden nefret eder hiç gitmem evine ama o evime gelip acaba evde ne yiyip içiyorum nasıl keyif yapıyorum diye görmeye çok meraklı 

+2 oy
önce (4,743 puan) tarafından

Çok severim de diyemeyeceğim ama sevmiyorum da demem. Bizim sorunumuz yaşlılığından da kaynaklı aşırı patavatsız oluşu ve gereksiz övünmesi, hatta kafadan senaryo yazıp hava atması, kıyasları vs. Eskiden daha sık gidiyorduk ama artık o kadar değil. Ama gidip gelme sorunumuz yok, herhangi bir olay yaşanmadı da ben genel mesafeliyim.

+1 oy
önce (700 puan) tarafından

Hiç gitmem neredeyse, günahımı daha çok severim 

önce (43,839 puan) tarafından

Aşko bu sevgi gözlerimi yaşattı 😀😀 

önce (700 puan) tarafından

🤣🤣

önce (302 puan) tarafından

😂😂😂😂

önce (160 puan) tarafından

😂😂😂 çok sevgı doluyuz 😂 

+1 oy
önce (16,096 puan) tarafından

Severim kendisini gelir gideriz bayramda köydeydi eşimde yoktu aldım çocukları bindim otobüse gittim kaldım 1 hafta 😁

+1 oy
önce (1,913 puan) tarafından

Benim kaynanamın bana bir zararı yok. Hatta maddi olarak çokta faydası dokunur kayınbabamla. Kışlığımı hazırlar salçamı turşumu bulgurumu yarmamı patates soğan hepsini o getirir. Şehir dışında yaşıyorlar sık sık gelirler geldikleri zaman evimde ne eksikse alır getirir. Yoğurt süt getirir memleketten ama  ben çok gitmem bayramdan bayrama desek yeridir. Kaynanma saygı duyarım ama ısınamıyorum yani sevemiyorum kişilik olarak farklıyız onunla. Bana zararı yok gerçi olsa bende altta kalmam. 

+1 oy
önce (1,596 puan) tarafından

Severim oda beni cok sever fındığım diye seslenir nerdeyse hergun görüntülü konusuruz evlerimizde cok yakin guzel yemek yapsa hemen cagirir yardıma ihtiyacım olunca gelir onun olunca ben giderim güzel anlasiriz sırf birikim yapalim diye kaysi bahçenin bu yılki tum hasat parasini boze vericekler kayin validem o para gelinimin diyo bilezik al tak kizim sakin kocana verme diyede akillar veriyo  

+1 oy
önce (14,540 puan) tarafından

severim evine gideriz, arada onlar da gelir. 

ben 2haftada 1 görüşme taraftarıyım ama eşim istiyor diye haftada 1 görüşüyoruz. kendi ailem için de aynısı geçerli 

ama tipik kaynana işte karışmadan durmuyor 😂


dün pazardayız, 50 liraya çocuk şortu satıyorlar. tuvalet eğitimi veriyorum, e yaz sokaktayız çok kirleniyor. Uygun diye alıyorum çok alma🤦🏼‍♀️ ya ihtiyacım kadar alıyorum zaten fazlasını ne yapacam sanki😂

kendi de dikiyor diye öyle diyor ama şimdi kurs kapanacak bi 50 lira yani bir şey değil, kumaşı da güzel. 


yassı şeftali alacam, beğenmedim tezgahtakini yarıkları çok, yok kızım bunlar böyle diyor dedim öyle de yarık çok istemiyorum gittim başka tezgahtan az yarıklı buldum aldım😂 

önce (9,181 puan) tarafından

Aynn bende nötrüm kaynanama karşı

Ne çok kötü fena sevmiyorum diyebilirim nede aşırı iyi çok seviyorum diyebilirim

Tipik kaynana😂

İlk evlendiğim yıllar hergünümüz beraberdi ozamn sinir olurdum . Ama şimdi 16 senelik evliyim çok nadir gelirler bende onlara 2 haftada bir anca giderim zaten kayınpeder yaşlandı kimseyi kafası götürmüyor. Eşimde her gittiğinde illede gelecen demez çoğu zaman kendi gider işleri temziliklerini yapar alışverişleeini yapar .  


+1 oy
önce (5,466 puan) tarafından

Şu uygulamanın asla akıllanmayacak kişisi olabilirim.en başından beri zaten hoşlanmıyordum bana çok çektirdi sağolsun.sadece bayramdan önce kayınbabamdan şiddet gördüğü için destek çıktım.yanında olduğumu bilsin istedim.akıllı kadın dün bana diyor karı kocanın arasına şeytan bile girememiş döver söver yine de konuşuruz dedi.bende artık hiçbir duygu kırıntısı bırakmadı.bu arada eskisi gibi tekrardan benimle uğraşmaya başladı

önce (160 puan) tarafından

valla hiç ugrasmıycan kız ugrasmayan ılgılenmeyen gelınler daha degerlı oluyor onlar ıcın bende artık ugrasmıyorum mecburi aynı evdeyız ama bı zamandan sonra gormemezlıkten duymamazkıktan geldım helekı doğum sonrası boğmak istiyorum o derece 

önce (9,181 puan) tarafından

Sen bu aileden bi kurtulsan valla canım en çok bu uygulmadaki bayanlar sevinecek 

Ana baba evi de değil senin başka çare bulman lazım inşallah en yakın zamanda güzel bir yol çıkar karşına

Mesela kayınpeder kalpten gider arkasından kaynanada kanser olur gider. Belki kocanda düzelir size evine karısına bağlı bir adam olur çıkar

Olmaz deme olur valla benim kuzenimin kocası ahanda böyle sonradan düzeldi. Kardeşlerine ölür biterdi şimdi yılda 1 kere görüyor okadar soğudu.

Anası babasıda öldü

önce (5,466 puan) tarafından

İşte her ne kadar ailesinden hoşlanmasamda bazı konularda babası dizginliyor onu.anası babası ölse bu sefer kendisi raydan çıkacak.buraya anlattığım kadar anlatmadıklarım da var.annesi bile daha gelip oğlundan yana yakınıyor.herkes ayrı bi telden çalıyor.arrık benimde bi beklentim kalmadı.

+1 oy
önce (923 puan) tarafından

Görmeyince göresim gorunce öldüresim gelmediğine göre seviyorum galıba 😅 okul kapanınca bırlıkte koyde kalacağız kışlık hazırlığı koyde yapıyoruz 10 yıl bırlıkte yasadık iyilikte oldu kotulukte 3 yıldır ayrıyım evlerimiz yakın kışın eltımle kalıyor yazın koyde 2 ay benimle boyle anlasıp gıdıyoruz .

+1 oy
önce (4,178 puan) tarafından

Sevmem efendim.Onlar sevilmekten cok eleştiriyi sever .Ben  sevmem efenim.. seven sevsin  ...

+1 oy
önce (629 puan) tarafından

Kendisini severim genel anlamda bana karşı tatlı dilli bir kadın sık sık görüşmeyiz aradaki mesafe iyidir 👍 bana 1 kere geldi bazı sebeplerden pek gelmez gelemez ama ben gittim defalarca gittiğimde de çok güzel ağırlar sağolsun bazı huylarını sevmesem bile aramız iyi 

+1 oy
önce (31,452 puan) tarafından

Senede iki görüşürüz bir o gelir bir biz gideriz toplam bir aya yakın birlikte zaman geçer 

Kayınvalide veya gelin sevilmek için değil bence. Önemli olan karşılıklı saygı olması 

+1 oy
önce (646 puan) tarafından

Elhamdülillah kayınvalidemi görümcelerimi severim onlar da beni sever zaten evlerimizde yan yana hep Birlik içindeyiz beraberlik içindeyiz şimdi de biz bungalov'a tatile geldik eşim kayınvalidemi görümcemi de almaya gitti hatta onları da çağırdım Ben hep beraber olalım daha keyifli daha eğlenceli olur dedim elhamdülillah yani güzel anlaşıyoruz ben sana bir şanslı insanlardanim binlerce kez şükürler olsun

0 oy
önce (43,839 puan) tarafından

5 yıllık evliyim aslında sevmekten ziyade saygı duyardım hep ve yaşlı olduğu için bir bu kadar daha ömrü yok biz yaşlanınca nasıl olcaZ Allah rızası için yapardım herseyini ama bunu kullanmaya başladı ve benim kötü zamanlarımda ne kendi nede onlardan biri olmadığı için çektim kendimi mesafemi de koydum ona karşı hiç bir duygum yok mecburiyetten görüşüyorum evime de cagirmiyorum 

0 oy
önce (10,989 puan) tarafından

Ben hiç ama hiç gitmem o arada gelir eskiden ailemden bile daha değer verir severdim ta ki eşim bikac ay önce askere gidene kdr gerçek yüzünü gördüm o gün bugündür yüzünü dahi görmek istemem 

0 oy
önce (4,374 puan) tarafından

Ölürüm ona canım darlingim benim çok özledim burnumda tütüyor 😍😍😍

0 oy
önce (7,173 puan) tarafından

Yandığını görsem bir bidon benzin de ben dökerim 

0 oy
önce (9,688 puan) tarafından

Severim oda beni sever hergun görüşürüz 😂 aynı apartmandayiz

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kayınvalide ile ilişkilerde mesafe nasıl korunur?
Kayınvalide ile ilişkilerde sağlıklı mesafe korumak için sınırlarınızı nazik ama net bir dille baştan belirlemelisiniz. Özel hayatınıza dair detayları sınırlı tutmak, eşinizle birlikte ortak kararlar almak ve görüşme sıklığını kendi aile düzeninize göre ayarlamak çatışmaları önler. Saygı çerçevesini koruyarak evinizin kurallarını zamanla hissettirmek, uzun vadede daha huzurlu bir ilişki sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ev ziyaretleri ne sıklıkla olmalıdır?
Kayınvalide ziyaretlerinin sıklığı tamamen çiftin yaşam tarzına, çalışma temposuna ve kişisel tercihlerine bağlıdır ancak ideal olanı haftada bir veya iki haftada bir planlanan ziyaretlerdir. Önemli olan ziyaretin zorunluluktan değil, gönüllülük esasına dayanmasıdır. Sık görüşmek yerine kaliteli ve huzurlu zaman geçirmeye odaklanmak, ilişkinin yıpranmasını engelleyen en etkili yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalideye karşı soğuk davranmak yanlış mıdır?
Kayınvalideye karşı soğuk davranmak genellikle iletişim kopukluğuna ve aile içi huzursuzluğa yol açar. Soğukluk yerine mesafeli ve nazik bir tutum sergilemek, karşı tarafa sınırlarınızı hissettirirken aile birliğini de korumanıza yardımcı olur. Empati kurarak neden bu şekilde hissettiğinizi analiz etmek ve eşinizle bu konuyu yapıcı bir şekilde konuşmak, durumu çözmek için daha sağlıklı bir yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ile görüşmek istememek normal mi?
Kayınvalide ile görüşmek istememek, ilişkide yaşanan geçmiş kırgınlıklar veya karakter uyuşmazlıkları nedeniyle gelişen oldukça yaygın ve normal bir duygudur. Bu durum sizin kötü biri olduğunuzu değil, sınırlarınızın zorlandığını veya beklentilerinizin karşılanmadığını gösterir. Önemli olan bu duyguyu eşinizle paylaşmak ve zorunluluk hissini minimuma indirecek orta yolu bulmaya çalışmaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ile ilişkilerde huzur nasıl sağlanır?
Kayınvalide ile huzurlu bir ilişki sürdürmenin temeli, beklentileri düşürmek ve eşinizle bu süreçte bir ekip olduğunuzu unutmamaktır. Onunla iletişiminizi resmi tutmak, özel konulara girmemek ve gereksiz tartışmalardan kaçınmak aile içi huzuru artırır. Her iki tarafın da farklı kişiliklere sahip olduğunu kabul etmek, çatışmaları azaltan en temel psikolojik yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 854 göst.
6 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Tomatimm (40 puan) tarafından soruldu
0 oy
38 cevap 1,999 göst.
3 Kasım 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 362 göst.
0 oy
22 cevap 1,051 göst.

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,250 cevap

366,991 kullanıcı

...