0 oy
164 göst.
önce Diğer kategorisinde (65 puan) tarafından

Ben çalışmayı düşünüyorum hatta iş buldum sayılır ama sabah kaçta kalkmam lazım düzeni nasıl sağlarım bilmiyorum çocuğum kreşe gidiyor bende fırsat bilip işe gitmek istiyorum 8 buçuk iş başı yapacam kaçta kalkmam lazım çocuğu hazırla kendime kahvaltı falan derken naskl olacak nasıl yapıyorsunuz eşim 7 de gidiyr

4 Cevaplar

0 oy
önce (14,573 puan) tarafından

yol süresi +çocuğu uyandırma +hazırlama, +kendini hazırlama sürelerini hesapla ona göre kalkarsın. herkesin düzeni hızı farklıdır. 

benim kızımı hazırlamak onu ikna etmek zor, ben 1 saat öncesinden kendimi ve kızımı hazırlamaya başlıyorum. buna kahvaltı, duş, yol süresini de ekşe işte kendine göre 

önce (65 puan) tarafından

İş yeri evime 10 dakika arabayla çocuğun kresi de 10 dakika arabayla ama ikisi çok zit yerdeler yani çocuğu 8 de kreşe bıraksam tam 8 buçukta işte anca olurum 

-Reklam-
0 oy
önce (9,246 puan) tarafından

Eşin kahvaltı yapıyorsa 6 da kalkman lazım. Eşin işe gidincee birdaha yatmıcaksın hazırlan kızını hazırla kreşine bırakıp ordan işine geçeceksin.

Akşamları her gün 12 de yat mesela sabah 6 da kalkarsan tam uykunu alırsın

Gecen birr video izledim orda öyle diyordu 90+90+90 dk uyursak uykuyu güzel alıyormuşuz

önce (65 puan) tarafından

Eşim kahvaltı yapmaz 

0 oy
önce (20,174 puan) tarafından

6.20 de kalkıyorum dersim 8 de. Aksamdan kıyafetleri hazırlarım yıllardır, uyanır uyanmaz önce mutfağa çay ve yumurta koymaya sonra banyoya geçerim sofrayı hazırlarım kızı uyandırırım 6.50 de. O ayilirken kendim giyinir makyaj yaparım eşimi kaldırırım 7.10 da masada oluruz.7.25 kahvaltı biter. Kızım dişini fırçalar ben sofrayı toplarım üzerini değiştirir saçını toplar çıkarız. 7.40. Önce kız sonra ben en son eşim kendi okuluna geçmiş olur. Onun ders 8.30 da. Hızlı olmak pratik olmak ve hazırlıklı olmak mühim 

önce (65 puan) tarafından

Ben hızlı hazirlanirim hazırlarım ama benim çocuğun yemek yemesi yavaş o beni endişelendiriyor nasıl hızlı yediririm nasıl hazırlarım diye 

önce (20,174 puan) tarafından

Başta sen yedir yavaş yavaş alisir. Benim kuzu iki yaşından beri okullu artık pro

önce (65 puan) tarafından

4 yaşında kendisi yiyor ben yedirsem de yavaş yer acele edemiyor bazen hastaneye yetişmemjz gerekiyor ama yok asla acele etriremiyorum

önce (20,174 puan) tarafından

O zaman kreste yaptığı kahvaltıya kanı olacaksın. Benimki de kendi yiyor zaten mevzu hız kazandırmak olaya


0 oy
önce (9,702 puan) tarafından

7 uygun isyerin yakınsa ama düşü sabah alırsan yarimsaat önceden kalkman lazim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 381 göst.
22 Ağustos 2024 Kültür-Sanat kategorisinde Neyla (813 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 862 göst.
8 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde clk38 (3,166 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 233 göst.
10 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Nz (604 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 225 göst.
29 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Cimen3372 (563 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...