Bebeğimin boğazı şiş ve iştahsız, ne yapmalıyım?

0 oy
215 göst.
önce Diğer kategorisinde (171 puan) tarafından

Nasılsınız kızlar benım cumadan berı uyuyamamazlık bugun son olcak sanırım inşallah🙏

Bugun sağlıkocagına goturdum antibiyotik verdi boğazı şişmiş dedi ilaçtan sonra uyudu uyandı burnunu temızleyıp 3 ölçek yedi nasıl sevındım 😂 dün gece yemıyordu karnı gurul guruldu içim gidiyordu🥺

Tabı tek basıma herseyı becerdım kaynana cadısıda cocuga yemek vermeye calısıyorum yanımda ıhh ıhh dıyıp duruyordu nasıl sınır oldum hastaysan gıt doktora kızlarına dedım yemın edıyor hasta degılım dıye 

12 Cevaplar

0 oy
önce (119 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canım 🩷🌸 

Ya ben de üç senedir zaten uykusuzum da ama üç dört gündür fena oldu bugün kolum kalkmıyor sarhoş gibiyim. 

Sabah parkta kahvaltı yaptık çocuklara da iyi geldi şimdi evde oğlumla kahve keyfi yaptık 

Yemeğim de var şükür ama oğlum sürekli Anne hadi iş yapalım diyor çocuğu temizliğe alıştırmak da iyi değilmiş kaynana gibi başımda 😂🤣

Seninkini aratmiyor 😂

image

önce (119 puan) tarafından

Hahhahha canım ya iyiymiş  😂 hani şey varya kocamla iyi anlasmamizin sebebi kocanın kulağı kapalı kadının ağzı onun gibi oldu senin kaynanayla da 😂😂 Allah sabır versin canım 🤲🏼🌸🩷

önce (171 puan) tarafından

amin canım 😂 biliyorum aslında ama bılmıyormus gıbı davranıyorum konussam kadın hıc susmıycak o yuzden zaten bebiş yoruyor onu dınleyecek yerım kalmaz 😂 

önce (119 puan) tarafından

En iyisi 😂👍🏼😊

önce (6,056 puan) tarafından

@Emeklipolyanna o legolar iyi mi? Ben de geçen sipariş verdim, annemlere gidince oynarlar diye. Daha görmediğim için umarım sağlamlardır. 

önce (119 puan) tarafından

Bence gayet güzel canim normal legosu vardi o tarz şeyleri çok seviyor oğlum bende bı yere giderken bunlar daha küçük taşıması kolay diye aldım 128 parça baya bişey yapılıyor. isteyen daha fazla alıp daha farklı şeyler de yapabilir. 😊 

-Reklam-
0 oy
önce (186 puan) tarafından

Ayy çok geçmiş olsun Cnm bende şimdi çocukları uyuttum kaynanam gil vardı bizde de dün bende komple evi supurdum eşimde yemekleri getiriyo bende balkonu yıkadım bir banyo ve duş kapının önü kaldı onları yikicam azıcık acıktım şimdi bisiler yicem azıcık bende uzanirim belki çocuklar uyunca azicik deşarj oluyorum valla

önce (171 puan) tarafından

bende en son dun aksam 4 5 gıbı yemıstım cocuk bırsey yıyemezken canım hıc bısey ıstemedı yenı kahvaltı yapıyorum bende 

önce (186 puan) tarafından

Afiyet olsun Cnm sen güçlü ol ki oda sana bakarak yemeğe başlar bugün tekrar ilaçlarını verirsin bir iki güne kadar bişiyi kalmaz Allah in izniyle

önce (171 puan) tarafından

agrı kesıcı verıyorum bu sefer yedıklerını kusuyor demın veremedım zar zor yedı tekrar cıkarmasın dıye 

0 oy
önce (2,152 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canim 🌸 

Yeşil Çay eşliğinde elisi yapıyorum 

image

önce (171 puan) tarafından

teşekkur ederizz

çok guzel olmus bende yelek oruyordum bebek yeleklerı ama bı yandan da baslamak ıstıyorum yıne bakalım 

0 oy
önce (853 puan) tarafından

image

meyve molası 


Gecmıs olsun 

önce (171 puan) tarafından

teşekkur ederız afıyet olsun 

0 oy
önce (640 puan) tarafından

Genel anlamda iyiyim ama sıcaklar beni bunaltmaya başladı. Bir taraftan da ev temizliyorum dinlene dinlene

önce (171 puan) tarafından

evet ya cok sıcaklar arttı bı anda evde bebek varkende tum camlar acılmıyor kı 

önce (640 puan) tarafından

Vallahi bebek çocuk dinlemiyorum her yeri açıyorum 😄

önce (171 puan) tarafından

bende açmıstımda belkı ondan hasta olmustur bıde sıcak dıye tşört sort gıydırdım 

0 oy
önce (3,385 puan) tarafından

image

sitresten dişime vurdu galiba gece hiç uyumadım Ağrı'dan şimdi cekicek galiba filme geldim bebeği uyuyttum çıktım evden bı kaç gün biraz sıkıntılı geçiriyoruz tabi vücut artık dışarı vuruyo 
önce (171 puan) tarafından

gecmıs olsun canım çektimi naptın öyle valla stres yapınca hersey daha kötü oluyor

önce (3,385 puan) tarafından

Yok ya rotgenden sonra antibiyotik yazdı yolladi bir hafta sonra gel çekelim dedi geldim ağrı kesici içtim kaldı oyle

0 oy
önce (13,677 puan) tarafından

Telepati gücümle suyu getirmeye çalışıyorum kalkıp yemek yapıcam 

önce (171 puan) tarafından

sularmı kesık ki bızımde bı kaç gundur elektrıkler gıdıp gelıyor ne makıneye camasır atabilıyorsun nede fırına yemek 

önce (13,677 puan) tarafından

Dün gece 2 de gitti hala yok geç saatte gelecekmiş konteynere geldim 😅 burada yedek oldu 

0 oy
önce (6,056 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun 🌸 Benim anlık dondurma, vantilatör, kanape 😇 Hava çoook sıcak ve bunaltıcı.

image


önce (171 puan) tarafından

afiyet olsuun evet cok sıcak bıde cok nemlı ya insan sankı hamamdaymıs gıbı hıssedıyor 😂 

0 oy
önce (382 puan) tarafından

Bende sarma yaptım daha yeni altını kapatıp geldim biraz uzmanıyım diyorum küçük kızım izin vermiyor 


Onunla uğraşıyorum dün gece biraz agrılarım vardı hiç uyuyamadım malesef bu defada hemoroidim oluştu 

önce (171 puan) tarafından

geçmiş olsun izin vermezler asla uzanmamıza

önce (382 puan) tarafından

Yok valla canım şuan oyun oynuyorlar iki kız kardeş.   



0 oy
önce (1,873 puan) tarafından

Hadi gozun aydin gelmis gecmis olsun 

Ben yatiyorum bugun ya geceden iyi uyuyamadim sabah basim tutmustu kahvalti mahvalti biraz ortaligi toparladim cocuk gelmis sıkıldım sıkıldım diyo biraz oyun oynadim baktim yoruluyorum gonulsuzum temizlik sirketi oynayalim dedim aradim geliyorum beyefendi dedi yok hanim hanim dedisonra verdim eline supurgeyi butun odalari supurdu salonda yoruldum dedi otur dedim bi ogle uykusu yaptik kalktik sayili gunum kalmis dogurdum dogurcam hala aseriyorum iyiki basit seyler donetes sogan dogradim yag tuz nar eksisi ekmek bana bana yedim simdi ezderha gibiyim cocuga da makarna koydum balkonda otururur yedirim 

önce (171 puan) tarafından

2 cocuk daha zor olur ya ben o cumadan berı olan seruvenımde 2. cocuga iptal iptal dedim 😂😂 gerçekten okadar kişi olupta hiç yokmuslar gıbı olmaları insanı sınır edıyor çok uzakta değiller bide 1 2 saatlık yol kavga olayı olsalar sanıyesınde damlarlar buraya hafta sonu gelceklermıs çocuk ıyılesınce gelde sınır olma 😏 eşimde diyor boşver biz 3 kısıyız falan 3 kişiyizde niye benı bunlara ezdırıyorsun onu anlamıyorum 

0 oy
önce (9,055 puan) tarafından

Oğlum 2 dk durmadığı içşn uyutuyorum elmalı kurabıyeyı yoğurdum ve pogaca hamuru ikiside beni bekliyor ve karnımda aç akşam misafirde gelcek evi süpürüp vileda yapmam lazım ben oğlugumu sallıyorumda uyusunda iş yapım 😂😂

önce (171 puan) tarafından

hangi birini yapıcankı zor olur senın ıcın 

0 oy
önce (6,050 puan) tarafından

Eşim oğlumu oyun parkına götürdü 2 saat rahattım oturuyorum boş boş 😂

önce (171 puan) tarafından

oh ne guzel keyfınıze bakın 😂💙 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde boğaz şişmesi ve iştahsızlık durumunda ne yapmalı?
Bebeklerde boğaz şişmesi durumunda öncelikle bir çocuk doktoruna başvurarak teşhis ve tedavi sürecini başlatmalısınız. Doktorunuzun önerdiği antibiyotik veya diğer ilaçları düzenli kullanmak, bebeğin genel durumunu iyileştirir ve iştahının normale dönmesine yardımcı olur. Bebeğinizin beslenmesi için burnunu düzenli olarak temizlemek, nefes almasını kolaylaştırarak daha rahat yemek yemesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastalanan bebeklerde uyku düzeni nasıl sağlanır?
Hastalanan bebeklerin uyku düzeni genellikle boğaz ağrısı, ateş veya burun tıkanıklığı nedeniyle bozulur. İlaç tedavisiyle birlikte ortamın nem dengesini sağlamak, bebeğin burnunu temiz tutmak ve başını hafif yukarıda konumlandırmak uyku kalitesini artırır. Rahatsızlıkları azaldıkça bebeğinizin uyku düzeni doğal olarak normale dönecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde burun temizliği neden bu kadar önemlidir?
Bebeklerde burun temizliği, hem rahat nefes alabilmeleri hem de sağlıklı beslenebilmeleri için kritik öneme sahiptir. Burun kanalları tıkalı olduğunda bebekler emmekte veya yemek yemekte zorlanır, bu da iştahsızlığa ve huzursuzluğa yol açar. Serum fizyolojik damlalar veya burun aspiratörleri kullanarak düzenli temizlik yapmak, bebeğin konforunu hızla artırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde boğaz enfeksiyonu belirtileri nelerdir?
Bebeklerde boğaz enfeksiyonunun başlıca belirtileri arasında iştahsızlık, huzursuzluk, uykuya dalmakta zorlanma ve sürekli ağlama yer alır. Ayrıca bebeğinizin boğazında gözle görülür bir şişlik, yutkunma güçlüğü ve karnında gaz kaynaklı guruldama gibi sindirim sorunları da eşlik edebilir. Bu belirtileri fark ettiğinizde mutlaka bir uzman görüşü almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğim hastayken neden yemek yemek istemiyor?
Bebekler boğaz enfeksiyonu veya benzeri hastalıklar sırasında yutkunurken acı çektikleri için yemek yemeyi reddedebilirler. Hastalığın etkisiyle vücut direnci düşen bebeğin iştahı, boğazındaki şişlik geçmeye başladığında ve ağrısı azaldığında düzelir. İlaçlarını düzenli kullanmak ve beslenmesini küçük porsiyonlarla desteklemek bu süreçte yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

+1 oy
15 cevap 627 göst.
31 Mart 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 850 göst.
3 Kasım 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 303 göst.
15 Haziran 2026 Diğer kategorisinde 1anne1ogul (1,914 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,015 göst.

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...