0 oy
227 göst.
önce Diğer kategorisinde (1,929 puan) tarafından

image

  öğrencilik yıllarımı ne kadar çok özledim ya. Şimdi bir konuyu bitirene kadar 10 15 defa kalkıp oturuyorum. 


Sizlet neler yapıyorsunuz gününüz nasıl geçiyor.

7 Cevaplar

0 oy
önce (229 puan) tarafından

Bende Cnm çamaşır serdim şimdi tekrar yerine dizecem çocuklar uyandi karnını doyurdum oğlumun altını degistiricem şimdi eşim gelicek yemek yicez sofrayı topla eşim yatar direk bende çocuklarla uğraşıyorum cnm.kanepelerin örtüsünü serdim onları toplar sererim.oyle yani hiç iş bitmiyo ki

-Reklam-
0 oy
önce (13,729 puan) tarafından

Kızımı parka indirdim yemek bulaşık Faslı bitince 


0 oy
önce (187,522 puan) tarafından

Dişarisi 43 hissedilen 48.5 evdr duramadım cocuklarla ikeaya geldim esimi bekliyom oda gelsin bisiler yiyip eve gidelim diye 🥵🥵🥵🥵

0 oy
önce (4,444 puan) tarafından

Sıcaktan harap oldum hava kararsın klima almaya gidecem başlarım böyle sağlıklı hayata benim sağlığım bozuldu bu sıcakta

0 oy
önce (405 puan) tarafından

Benimde kızlar oynuyorlar bende bir bardak kahve içiyim dedim koca geç geliyo o yüzden akşam yemeği geç yiyiyoruz.  



Kaynanam aramış diyokı çocuklarım gelsin Kur'an-ı Kerim öğret benim evim biraz uzak yakınında kurs var 

Alt katında eltimin kızları var biliyorlar ordan buraya göndermek istiyo birşey diyemedim 


Aile apartmanda oturuyordum yine geldiklerinde  10dk  Kur'an Kerim öğreniyorlardı 2 saat evlerine gitmiyolardu her tarafı geziyorlardı 


Hayır desem ayıp olurmu ya

0 oy
önce (1,923 puan) tarafından

Allah zihin acikligi versin canim 

Yine kosturmacayla geciyo sabah kontrole gittim bebemi gordum geldim oglan orda cocugun birinde oyuncak gordu ille ondan istiyorum dedi edim evdeydi duramadik oyuncakciya gittik e cikmisken babalar gunu gexti hediyelerini alamadik daha gudelim dedi tamam dedim lcwya gittik market manav eve zor dustuk geldik geleli yatiyorum ellerim ayaklarim sismis parmaklarim ne aciliyo ne kapaniyo ayaklarimin ustune basamiyorum ev almis basini gidiyo tezgah bulasik dolu offf cocuk ogle uykusuna yatmadi diye onu yatirdim uyusun ortaligi toplucam bi de gece besini biraktim yatak yorgan yikayip duruyorum 

0 oy
önce (255 puan) tarafından

kpssye bende calıscaktım hevesımı alt ust ettıler neyse zaten evlenmeden once calısıyordum kpssye hatta ramazan hocayı dınlıyordum tarıhte cok ıyı anlatımı vardı bıtıremeden evlılık surecı oldu falan kızı uyutuyorum bugun bı halsızlık var ustumde bel karın kasık ağrısı da var dınlenemıyorum bı turlu 

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...